سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

اختصاصی از سورنا فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در20 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

نیات رفتاری مشتری

به کارگیری دانش رفتار مصرف کننده در جهت توسعه استراتژی بازاریابی، نوعی هنر است. این موضوع بدین معنا نیست که بکارگیری اصول و فرآیند های علمی در این مورد بی تأثیر است، بلکه به این مفهوم است که به کار گیری موفق این اصول بر اساس هر موقعیت خاص نیازمند قضاوت و   نگرش های انسانی است و این قضاوت ها و نگرش ها به سادگی در قالب قوانین و ضوابط خاص، قابل تعریف نیستند. بدین جهت تحلیل تاثیرات رفتار مصرف کننده بر استراتژی های بازاریابی، گامی فراتر از علم است و نوعی هنر بشمار می آید. سازمانها باید استراتژیهای بازاریابی خود را بر اساس درک صحیح رفتار مصرف کننده تنظیم کنند. به عبارتی بر اساس ارزش مد نظر مشتری از محصول، شرکتها محصول خود را طراحی و تولید کنند، با توجه به شناخت از قدرت خرید مشتری و ارزشی که مشتریان برای محصول در مقایسه با محصولات رقبا قائل هستند محصول را تولید و قیمت گذاری کنند. در قیمت گذاری محصولات دیگر روش سنتی محاسبه قیمت تمام شده به اضافه سود مد نظر کاربرد ندارد، این روش متناسب بازارهای انحصاری بود، در بازارهای رقابتی علاوه بر محاسبه قیمت تولید و توزیع، لازم است به قیمت محصولات رقبا و همچنین ارزش مد نظر مشتری توجه داشت. نیات رفتاری عبارتست از ادراک مشتریان نسبت به عملکرد تولید کنندگان از لحاظ خدمت رسانی وارائه محصولات اشاره دارد به اینکه آیا مشتریان حاضر به خرید بیشتر از یک سازمان خاص هستند و یا اینکه خرید خود را کاهش می دهند(لین، 2006). نیات رفتاری یا نیات در رفتار نتیجة فرآیند رضایت مشتریان است(اندرسون،2006). نیات رفتاری را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

رفتارهای اقتصادی و رفتارهای اجتماعی، آن دسته از رفتار مشتریان که بر عوامل مالی شرکت تأثیر گذار است از قبیل تکرار خرید جزء نیات رفتاری اقتصادی محسوب می شوند. همبستگی معناداری بین رضایت مشتری و خرید مجدد گزارش شد(لین، 2006).


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع نیات رفتاری مشتری

دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی - 35 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی - 35 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی - 35 اسلاید


دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی - 35 اسلاید

 

 

 

 

 

به طور کلی، آموزش بهداشت عبارت است از «تشویق و ترغیب مردم برای قبول و نگاهداری رفتار و اعمالی که برای ادامه زندگی سالم ضروری است، و هم چنین به کاربردن عقل و منطق برای استفاده صحیح از خدمات بهداشتی که در دسترس آنان است.»

—

اهداف آموزش بهداشت عبارت است از :
1 – تغییر رفتار در مردم و جایگزین کردن عادات بهداشتی به جای عادات غیربهداشتی
2 – قرار دادن سلامت به عنوان یک ارزش اجتماعی
3 – تشویق مردم در استفاده صحیح از خدمات بهداشتی

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بهداشت فردی و عمومی - 35 اسلاید

دانلود تحقیق نقش و سهم بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران با تکیه بر ایالات چهارگانه تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر (1313-1326قمری)

اختصاصی از سورنا فایل دانلود تحقیق نقش و سهم بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران با تکیه بر ایالات چهارگانه تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر (1313-1326قمری) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق نقش و سهم بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران با تکیه بر ایالات چهارگانه تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر (1313-1326قمری)


دانلود تحقیق نقش و سهم بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران  با تکیه بر ایالات چهارگانه تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر  (1313-1326قمری)

تحقیق حاضر که با عنوان «نقش و سهم بازرگانان در مشروطیت ایران با تکیه بر ایالات چهارگانة تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر (1313-1326هـ.ق) تدوین شده است، به بررسی مبانی تعارضات بازرگانان و حاکمیت به عنوان علل مشروطه‌خواهی آنان و نقش و سهم این گروه اجتماعی در به ثمر رسیدن جنبش مشروطه و حیات نظام مشروطیت تا بمباران مجلس اول می‌پردازد. پرسش اساسی پیش روی پژوهشگر این است که: «علل و عوامل مشروطه‌خواهی بازرگانان و نقش و سهم آنان در مشروطیت تا به توپ بسته شدن مجلس اول چه بود؟».

فرضیة اصلی تحقیق این که: «بازرگانان به عنوان رکن اصلی بازار، یکی از سه گروه رأس هرم قدرت بودند و براساس جایگاه اجتماعی و اقتصادی خود به ایفای نقش در مسایل می‌پرداختند. آنان با آغاز دوره‌ی حکومت قاجارها و سلطه‌گری دول روس و انگلیس با وضعیت بدتری مواجه شدند؛ ضعف حکومت مرکزی و سلطة حکام ستمگر و قدرت‌های خارجی، بازرگانان ایران را به مقام متضررترین قشر اجتماعی تنزل داد. این امر باعث افزایش تضاد بازرگانان و حاکمیت شد. بی نتیجه ماندن تلاش‌های گروهی بازرگانان برای مقابل با تهدیدات داخلی و خارجی باعث شد تا آنان آگاهانه برای تحقق خواسته‌های تاریخی خود از فعال‌ترین گروههای اجتماعی در جریان مشروطیت شوند.

یافته‌های اساسی رساله‌ی حاضر این که: «1ـ بازرگانان ضمن خودآگاهی درونی و کسب علم و تجربه به خصوص از نیمه‌ی دوم قرن نوزدهم میلادی به بعد باعث شد تا آنان در مقابل تهدیدات داخلی و سلطة خارجی به واکنش‌های سیاسی و تجاری تست بزنند. اما سلطة سنگین این دو مانع اصلی بهبود اوضاع شد. آنان انحطاط شدید اقتصادی کشور را به حاکمیت سیاسی و سیاست‌های اتخاذی آن نسبت می‌دادند و با این فکر، در اصلاح امور با جنبش مشروطه همراه شدند. 2ـ نقش بازرگانان در جنبش مشروطیت شامل حمایت مالی از تجمعات و ارایة فکر و اندیشه در اهمیت قانون مداری و ایجاد حکومت مرکزی قوی و جمهوریت بود. بازرگانان روشنفکر و عمده با اخذ تجربیات از نظام سیاسی دول اروپایی به تالیف آثار و ارایة نظر قبل و پس از مشروطه پرداختند. از جمله آنان طالبوف، زین‌العابدین مراغه‌ای، تقی اف، حاج حسین امین‌الضرب، میرزا محمود تاجر اصفهانی، محمدتقی مازار و معین‌التجار بود. 3ـ سهم بازرگانان از برقراری مشروطیت، گنجاندن خواسته‌های خود در اصول قانون اساسی و متمم آن و تلاش برای قانونمند کردن همة امور ایران بود. حضور جدی و تلاشگر آنان در مجلس اول و کمیسیون‌های آن و عضویت در انجمن‌های ایالتی و ولایتی و حمایت از نظام مشروطیت در برابر بقایای مستبدان و سنگ‌اندازی خارجی‌ها و ارایة طرح‌های ملی در اقتصاد و.‌.. از موارد دیگر سهم بازرگانان از مشروطیت بود.

واژگان کلید:

نقش، سهم، مشروطیت ایران، بازرگانان، بازرگان روشنفکر، خواسته‌های تاریخی، مجلس شورای ملی

فهرست مطالب:

بررسی منابع و مآخذ                               

الف: منابع عمومی                                 

1ـ روزنامه‌ها                                1

2ـ اسناد                                    4

3ـ تاریخ مشروطه ایران                       5

4ـ کتاب آبی                                 6

5ـ تاریخ بیداری ایرانیان                    6

6ـ سیاحتنامه ابراهیم‌بیک                     7

7ـ کتاب احمد و مسالک المحسنین               9

8ـ خاطرات بهرامی                           10

9ـ خاطرات احتشام‌السلطنه                    11

ب: منابع تبریز                                   

1ـ قیام آذربایجان و ستارخان                13

2ـ رجال آذربایجان در عصر مشروطیت           13

3ـ قیام آذربایجان در انقلاب مشروطیت ایران   14

4ـ تاریخ انقلاب آذربایجان و بلوای تبریز     14

5ـ روزنامة انجمن تبریز                     14

ج: منابع بوشهر                                   

1ـ سفرنامه سدیدالسلطنه                     15

2ـ گزارش‌های سالانه سرپرسی کاکس              16

3ـ روزنامه مظفری                           16  

د: منابع یزد                                     

1ـ کشف الحقایق                             17

2ـ نشریات                                  18

3ـ خاطرات ارباب کیخسرو شاهرخ               18

بخش اول: ساختار جامعة شهری و پیشینة تحول‌خواهی بازرگانان ایران   

فصل اول: ساختار جامعة شهری و هرم قدرت در ایران دوره‌ی قاجار 

مناسبات ارگ، مسجد و بازار              20

روابط روشنفکران و بازرگانان در دوره‌ی قاجار  23

ویژگی‌های بازرگانان                     26

فصل دوم: مسایل بازرگانان و واکنش‌های آنان پیش از جنبش مشروطه‌خواهی                                 

1ـ مبانی تعارضات و بحران‌های بازرگانان:    

الف: عوامل داخلی                       27

ب: عوامل خارجی                         30

ج: رشد و ارتقای سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی   33

2ـ تلاش‌های اصلاح‌گرانة بازرگانان پیش از مشروطیت 

الف: واکنش‌های سیاسی بازرگانان           

1ـ1ـ تشکیل مجلس وکلای تجار (1301هـ.ق)    34

1ـ2ـ بازرگانان و جنبش تنباکو (1308هـ.ق) 36

ب: واکنش تجاری بازرگانان                

تشکیل کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری        40

بخش دوم: نقش بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران     

فصل اول: نقش بازرگانان در جریان مشروطیت در تهران   

علل و زمینه‌های تحصن تجار به حرم عبدالعظیم (1323هـ.ق)   43

وقایع منجر به مهاجرت صغری و دوران مهاجرت کبری و نقش بازرگانان                                          47

فعالیت فردی بازرگانان در تهران در جنبش مشروطیت :

1ـ خانواده‌ی امین‌الضرب                    58

2ـ میرزا محمود تاجر اصفهانی              66

3ـ حاج محمدتقی بنکدار و برادرش حاج حسن      68

4ـ حاج محمداسماعیل مغازه‌ای                  70

5ـ حاج آقامحمد معین التجار بوشهری           72

6ـ میرزا جوادخان سعدالدوله               75

7ـ حاجی محمدتقی شاهرودی                     78

8ـ حاجی محمدعلی شالفروش                     79

فصل دوم: جریان مشروطه‌خواهی بازرگانان در سه ایالت آذربایجان، یزد و بوشهر                                            

2ـ1ـ نقش بازرگانان در جریان مشروطه‌خواهی تبریزیان:

اهمیت تبریز                              82

جنبش مشروطه‌خواهی در تبریز                83

بازرگانان تبریزی در مشروطیت:

1ـ علی مسیو                              86

2ـ حاجی علی دواچی                        87

3ـ حاج مهدی کوزه‌کنانی                    87

4ـ حاج زین العابدین مراغه‌ای              91

5ـ میرزا عبدالرحیم طالبوف تبریزی         93

2ـ2ـ نقش بازرگانان یزد در جنبش مشروطیت

اهمیت یزد                                97

حاج محمدتقی مازار و مشروطیت                 99

بازرگانان زرتشتی یزد و مشروطیت            

1ـ خاندان جمشیدیان                      100

2ـ خاندان جهانیان                       103

2ـ3ـ بازرگانان بوشهر در جنبش مشروطیت        

اهمیت بندر بوشهر                        106

نقش بازرگانان بوشهر در جنبش مشروطیت     109

بخش سوم: سهم بازرگانان از تشکیلات نظام مشروطیت تا بمباران مجلس اول

فصل اول: سهم بازرگانان در مجلس دوره‌ی اول و تصمیم‌گیری‌های آن

1ـ بازرگانان و انتخابات مجلس اول        114

2ـ سهم و ایفای نقش بازرگانان در تصمیم‌گیری‌های مجلس اول

2ـ1ـ ارایه‌ی لایحه استقراض دولت و واکنش بازرگانان در مجلس                                        117

2ـ2ـ وزارت مالیه و مساله مسیو جوزف نوز  122

2ـ3ـ میزان توجه به خواسته‌های تجار در مواد مصوب قانون اساسی و متهم آن                                 125

2ـ4ـ وزارت عدلیه و مسایل قضایی          128

2ـ5ـ مباحث وزارت تجارت با وکلای تجار برای علمی کردن فعالیت‌های تجار                                    130

2ـ6ـ وزارت مالیه و امور مالیات و امنیت ایالات  131

2ـ7ـ قرارداد 1907م. روس و انگلیس و واکنش تجار 133

2ـ8ـ سهم تجار در کمیسیون‌های مجلس        134

فصل دوم: فعالیت‌های حمایتی بازرگانان ایران از مشروطیت در خارج از مجلس                                               139

تشکیل انجمن‌های ایالتی و ولایتی، انجمن‌های سیاسی و انجمن‌های اقتصادی فعالیت بازرگانان تبریز:

1ـ در انجمن تبریز                       140

2ـ تاسیس انجمن سعادت استانبول           144

3ـ حضور بازرگانان تبریزی در حزب اجتماعیون عامیون  145

فعالیت بازرگانان یزد در دوره مشروطه:

1ـ تشکیل انجمن‌های صنفی تجاری            146

2ـ فعالیت دو تجارتخانة جمشیدیان و جهانیان در تشکیل بانک ملی و تامین اسلحه مجاهدان                     147

3ـ تلاش‌ها در اصلاح تنظیمات مالیاتی یزد    150

فعالیت تجار بوشهر در دوره مشروطیت:

تشکیل انجمن نظّار و اکثریت تجار عضو آن   153

اقدامات بازرگانان در مقابل ستم داخلی و سلطه خارجی 154

نتیجه‌گیری:                                   156

فهرست منابع و مآخذ                           162

ضمایم (اسناد و تصاویر)                       172

شامل 200 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق نقش و سهم بازرگانان در جنبش مشروطیت ایران با تکیه بر ایالات چهارگانه تهران، آذربایجان، یزد و بوشهر (1313-1326قمری)

تاریخچه مخابرات

اختصاصی از سورنا فایل تاریخچه مخابرات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تاریخچه مخابرات


تاریخچه مخابرات

فرمت فایل:  doc 
حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده)
تعداد صفحات فایل:33  

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

چکیده:

 

دستگاه سوئیچ دیجیتال به عنوان قلب و مرکز کلیه ارتباطات تلفنی محسوب می شود. با توجه به اهمیتی که ارتباطاتی نظیر تلفن، اینترنت، فاکس و ... در زندگی امروز به عهده دارند، سرویس و نگهداری و همچنین ارائه خدمات به مشترکین از طریق سالنهای دستگاه در مراکز تلفن اهمیت مضاعفی پیدا کرده است و وظیفه افرادی که در این مراکز مسئولیت دارند از یک سو نگهداری و سرویس خود دستگاه و از طرف دیگر ارائه خدمات به مشترکین می باشد. خدماتی نظیر قطع و وصل و دایر کردن سرویسهای ویژه و مزاحم یابی.

 

کارآموزی که طی مدت کوتاهی در این مرکز مشغول فعالیت است می تواند با اکثر این وظایف بطور خلاصه آشنا شود در گزارش حاضر سعی شده است که اطلاعات کسب شده تقریباً بطور کامل در اختیار مطالعه کنندگان قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول:

 

تاریخچه مخابرات

 

 


در دوم ژوئن سال 1875 میلادی مصادف با 11 خرداد 1254 شمسی تلفن اختراع شد. در سال 1265 برای اولین بار در ایران یک رشته سیم بین تهران و شاهزاده عبدالعظیم به طول 7/8 کیلومتر توسط یک بلژیکی کشیده شد ولی در واقع مرحله دوم فن آوری مخابرات در تهران از سال 1268 شمسی با برقراری ارتباط تلفنی بین دو ایستگاه ماشین دودی تهران و شهر ری آغاز شد.

 

وزارت تلگراف در سال 1287 با وزارت پست ادغام و بنام وزارت پست و تلگراف نامگذاری شد.

 

در سال 1302 قراردادی برای احداث خطوط تلفنی زیرزمینی با شرکت زیمنس و هالسکه منعقد شد و 3 سال بعد در آبان 1305 تلفن خودکار جدیدی برروی 2300 رشته کابل در مرکز اکباتان آماده بهره برداری شد.

 

در سال 1308 امور تلفن نیز تحت نظر وزارت پست و تلگراف و تلفن قرار گرفت و به نام وزارت پست و تلگراف و تلفن نامگذاری شد.

 

مرکز تلفن اکباتان در سال 1316 به 6000 شماره رسید و در سال 1337 به 13 هزار شماره توسعه یافت.

 

خطوط تلفن جدید (کاریر) نیز پس از شهریور 1320 مورد بهره برداری قرار گرفت و ارتباط تلفنی بین تهران و سایر شهرها گسترش یافت و مراکز تلفن تهران شروع به تأسیس شد.

 

در پایان سال 2001 تعداد مشترکین تلفن ثابت کشور به 293/384/10 شماره رسید که نسبت به سال قبل آن 06/13 درصد رشد داشت و در مقایسه با سایر کشورهای جهان ایران رتبه 20 از لحاظ تعداد تلفن و رتبه 5 از لحاظ درصد رشد تلفن را داشت.

 

شرکت سهامی مخابرات استان تهران در راستای سیاست تمرکز زدایی در تاریخ 11/11/74 به مدت نامحدود تأسیس و آغاز به کار نمود.

 

اهداف و مأموریتهای کلان شرکت:

 

  • تأسیس و توسعه شبکه و تأسیسات مخابراتی عمومی و خصوصی (به استثنای بخش صدا و سیما) در حوزه عملیاتی استان تهران.
  • نگهداری و بهره برداری از شبکه و تأسیسات مخابراتی استان تهران در قالب تحقق اهداف و برنامه های وزارت پست و تلگراف و تلفن.
  • اجرای تکالیف شرکت مخابرات ایران در مواردی که تفویض اختیار می شود.

 

تعریف مخابرات:

 

مقصود از مخابرات عبارت است از انتقال و ارسال علایم و نوشته ها و تصاویر و صداها و هرگونه اطلاعات دیگر بوسیله سیم یا بدون سیم و یا نور و یا هر رویه الکترومغناطیسی دیگر.


(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


تاریخچه مخابرات

دانلود پاورپوینت انسان وحرکت - 30 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت انسان وحرکت - 30 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت انسان وحرکت - 30 اسلاید


دانلود پاورپوینت انسان وحرکت - 30 اسلاید

 

 

 

 

انسان مانند بسیاری از جانوران بزرگ دارای پر چوبی به نام اسکلت داخلی است که شامل استخوان ها،‌غضروف ها و اجزای دیگراست. استخوان ها به بدن شکل می دهند و باعث می شوند که بتوانیم راست بایستیم. کار دیگر آن ها حفاظت از اندام های ویژه ای مانند مغز و قلب است. از طرف دیگر وجود استخوان ها باعث می شوند تا اندام های حرکتی بطور مناسب و با سرعت لازم حرکت کنند. برخی استخوان ها مثل دنده ها،‌ جمجمه ، جناغ و لگن در تولید گلبول های خوب مؤثرند

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت انسان وحرکت - 30 اسلاید