سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره ASP.Net

اختصاصی از سورنا فایل مقاله درباره ASP.Net دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره ASP.Net


مقاله  درباره ASP.Net

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 24 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه

    با به وجود  آمدن ASP.NET ما شاهد تغییر در روش های متعارف اسکریپت نویسی بسوی شروع برنامه نویسی حرفه ای بر خط (online) هستیم.

    اسکریپتهای VBتنها انتخاب نیستند زیرا برنامه نویسان میتوانند از تمام امکانات موجود در.NET  مانندVB وC++ وتمام زبانهای موجود در آن استفاده کنند.

    نمیتوان انکار نمود که.NET  مورد توجه بسیار توسعه دهندگان نرم افزار قرار گرفته است و این نشانه قالب مناسب و استراتژی .NET برای تداوم در دنیای برنامه نویسی میباشد. معرفی  راه حل نرم افزاریی که هرکس را قادر میسازد با هر زبان دلخواه که با محیط .NET سازگاری داشته باشد برنامه نویسی کند حداقل کاری است که میتوان در مورد آن انجام داد.

    دراین مقاله نگاهی به شروع و سرگذشت صفحات فعال سرور در دو سال اخیر داریم و اینکه چگونه برنامه نویسان را به خود جذب کرده. البته مشکلاتی دارد ولی طراحان .NET راه حل هایی برای تعداد زیادی از مشکلات برنامه- نویسی یافته اند.

    همچنین به منظور فراهم سازی اطلاعاتی برای کاربر که شما میخواهید آنها را ارائه نمایید ،تحولاتی در زمینه کارکرد ASP با سرور و کلاینت انجام گرفته است.

    هر چند که نسخه فعلی نسخه پایدار  بتا میباشد و بسیاری از مردم تصور میکنند که آنچه که ارائه میشود پایدار میباشد ولی به دلیل طبیعت بتای آن دارای مشکلاتی میباشد. یادگیری  با مشکلات موجود در چهار چوب  امکان آمادگی در برابر نسخه جدید را فراهم میکند.

  

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره ASP.Net
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد