سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها


دانلود مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها

 

مشخصات این فایل
عنوان: نقش آلومینیوم در طراحی خودروها
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 15

این مقاله درمورد نقش آلومینیوم در طراحی خودروها می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها می خوانید :

 بررسی طراحی های اتومبیل سایز متوسط  
طراحی فورد یک چهار در ،سایز متوسط ،تک اطاق استیل می باشد که در اصل بررسی ها استفاده شد . فورد 2000 P تمام الومینیم تک اطاقه مشابه در ابعاد فراوان به نسبت فورد می باشد . پروژه 2000 P با شراکت  برای نصل جدید را از وسایط نقلیه برنامه (PNGV) برقرار می کند . طراحی تک اطاقه مجاور جوش ورقه آلومینیمی در ساختمان (BIW)و صفحات دریچه ، قالب آلومینیمی جلو و لنو دار برج بالایی ، محصول نیمه قاب آلومینیمی ، یک قطعه سیلندر آلومینیمی و مخلوط آلومینم قسمت گردنده ماشین طبل را در بر میگیرد.  
آیو دی A8 یک اتو مبیل لوکس بزرگ ، اولین نسل طراحی فضا دار بود.
 A8یک قالب فضا دار ساخته شده از فراوانی لنو دار متصل شده به وسیله اشکال قالب آلومینیمی خالص می باشد. روش های پرچ منگنه ها ، جوش MIG وبعضی از عایق های جوش می باشد . اگر چه این 118 تن مانند اتو مبیل سایر متوسط طبقه بندی نشده است برای این تحلیل ها ، سه اتو مبیل در دسترس از اطلاعات و خصوصیات طراحی معین از سه اتو مبیل مقایسه میشوند .
در ابتدای بحث مطرح شده A8 با دو طرح دیگر از قسمت های A8نسبت به فراوانی طرح فورد کاهش تدریجی داشته است . فهرست دو : ساخت و وزن (کاهش تدریجی برای A8) را نشان می دهد جزئیات سه طرح دیگر که با ارزش نمونه بررسی می شود .
شکل 8 ارزش بخش محلی ساخت را از سه اتومبیل نشان می دهد . همچنین فورد 2000 Pو ایودی A8را نشان می دهد که خیلی گران تر از اتومبیل استیل هستند 2000   Pگران تر نسبت به حجم پایین تولید از معادل ایودی A8 از بخشهای ساخت تمام آلومینیم نشان دار می باشد شکل 9 تفکیک قیمت کامل ساخت در حجم 60000 و 195000 را در هر آگهی نشان میدهد .
قسمت بزگی از ارزش 2000P   می تواند برای ابزار های قیمت بخشهای نشان شده محاسبه گردد . از آنجایی که در شکل 9 محاسبه ارزش های ابزار برای 40% حجم تولید پایین می شود . تهیه گروه نمونه از ارزش های ماشین های سایز متوسط بدون دریچه بررسی می شود . فهرست سه پیوست روش ها و درجه هر ماشین را نشان می دهد . شکل 10 ارزش گروهی سه اتومبیل در حجم تولید مختلف را نشان می دهد . ایودی A8 به نسبت گران تر میان سه اتومبیل پیچیده در استفاده تکنیک های مختلف اتصال می باشد . افزایش بالای تجهیزات جوش  M I G بالا می باشد ، اگرچه می تواند مقیاس اقتصادی در افت تیز قیمت ها از 15000 به 30000 اتومبیل در هر آگهی دیده شود .
از آنجایی که در شکل 11 یک مثال تصویری از ارزش ساخت در حجم تقلیدی تولید بخش ساخت منحنی ارزش نشان می دهد . ارزش ها از ایودی A8متقابل به آن سوی حجم تولید متوسط می گردد . در جریان ابزار برای آلومینیم نشان دار طراحی تک اطاقه آلومینیمی به نسبت گران تر از طراحی تجهیزات فضا دار به خصوص در حجم پایین و متوسط تولید تخمین زده می شود .

 اقتصاد جای گزینی     
ارزش ساخت شش اتومبیل طراحی شده بررسی می شود دو کلید موانع تعویض آلومینیم به جای استیل را نشان می دهد : ارزش مادی بالا تر و بالاتر بودن ارزش ابزار صفحات آلومینیمی حدف سازندگان خودکار برای تولید کردن یک اتومبیل آلومینیمی با مشابه ارزش ساخت نظیر استیل است . عقیده بر این است که قیمت آلومینیم بایستی به حدود 1 دلار در حر پوند کاهش یابد 2/2 هر کیلوگرم بررسی ها نشان می دهد که ممکن است امکان تولید کردن آلومینیم(5XXX) در استفاده مداوم قیمت ها ، بها و بهره برداری کردند به میزان بزرگ اقتصادی است. اگر چه بیشتر آلومینیم استفاده شده در بدنه بیرونی صفحات 6XXX درجه    می باشد ، که ارتباط با گران بودن تولید دارد . شکل 12 ارزش تولید A2 اگر قیمت وسیله نقلیه آلومینیمی به یک دلاری یک پوند افت کند  یک تفاوت حدود 320دلار بین ایودی A2و لوپو استیل می تواند انتظار برود که در جریان مقصد حجم تولید 60000 وسایط نقلیه بوده اند .(تفاوت قیمتهای جاری در حدود 510 دلار می باشد ) بررسی های مشابه از اتومبیل های سایز متوسط با حجم 60000 نقلیه هر آگهی در شکل 13 نشان داده شده است . حتی یک دلاری هر پوند ، 2000 P در حدود 600 دلار گران تر از نقشه می باشد .
 ارزش ابزار اضافی آلومینیم نشان دار آلومینیم را کمتر نسبت به استیل حتی قیمت ماده می سازد ، زیرا خصوصیات آلومینیم شکل ماده است . برای مثال ، صفحات آلومینیمی نمی توانند نوک لبه بیرون آمده چرخ برای اتصال صفحلت داخلی و بیرونی داشته باشند ، آن تمایل به جدا شدن دارد اگر گوشه های نشان دار آنقدر تیز باشند و همچنین قابل ارتجاع تراز استیل باشد و حساس به آلودگی دیزل از نسبت کم است .
نتیجه قیمت آلومینیم نشان دار به نسبت بزرگتر از تجهیزات ناشی از استیل دنبال می شود : ناشی از پیشرفت بالاتر جبران ارزش ارتجائی پیشرفت و استعمال روپوش مخصوص و روغن ها برای دیزل ها روش های آهسته تر نشان دار کردن برای جلوگیری از گستگی و آسیب . شکل 14 طرحی را نشان می دهد جایی که 50% کاهش در افزایش قیمت خسارت در آلومینیم نشاندار است . در این طرح خوشبینانه وسایط نقلیه آلومینیم قابل دسترس یک دلار در هر پوند و 50%کاهش در افزایش ابزار قیمت آلومینیم نشان دار ، 8000 Pحدود 300دلار گران تر از بدنه خود کار استیل می باشد . اگر چه از آنجایی که طراحی و تکنولژی ساخت کامل منحنی دانش پایین حرکت کند ، قیمت ها می تواند انتظار رود که به طور نظری تنزل یابد . در حقیقت ، پیشرفت طراحی قبلا توسط ایودی که در کاهش ارزش به هم بین اول و دومین نسل وسایط نقلیه نتیجه گیری شده است .این بخشها در باره ترکیب ، فرایند جایگزینی و بخش ساده سازی آمده است .             

استنتاج
بررسی های به عمل آمده از شش طراحی اتومبیل به واضح بینش اقتصاد جای گزینی از آلومینیم در بدنه های خود کار استیل را میسر می سازد .
بررسی ها نشان میدهد که :
ـ طراحی پیوندی مثل لوپو پیوندی مانند وسایط نقلیه ای که می تواند اقتصاد سوخت یا دو چرخه ای مناسب را به انجام رساند . اگر چه به طور اقتصادی امکان راه حل برای کاهش وزن نیستند ، زیرا طراحی های اتومبیل معمولا متفاوت از طراحی موجود جایی که بخش به بخش جای گزینی برخی از دریچه ها را استفاده مواد سبک انجام داده است . متد سازندگان اجازه تمامی بهره بر داری سود از یک ماده و تولید بهینه عرضه را نمی دهد .
ـ بررسی های 2000Pو ایودی A8 ( تجهیزات مطابق اندازه ) طراحی ها نشان می دهد زیرا شرایط زیر ساخت موجود طراحی ، طرح فضا دار به صورت کم اهمیتی ارزش رقابتی تک اطاقه VIS-O-VIS ، به طور عمده آلومینیم نشان دار بالا تر را در بر میگیرد .
ـ بررسی ها از تکنیک اتصال اولین و دومین نسل فضا دار آلومینیمی رانشان میدهد که کاهش ها در رشت قیمت ها مانند تکنولژی معنی دار می شود. ایودی A8گران تر از سه اتومبیل طراحی در رده طبقه بندی کردن می باشد . به عبارت دیگر ، دومین نسل ایودی A2 ارزان تر از تجهیزات استیل بجز حجم خیلی کوچک تولید را در بر می گیرد . این می تواند به طور عمده در پیشرفت تکنولوژی های اتصال بهرسانی جوش لیزری آلومینیم و ماشین های با سرعت جوش لیزری باشد .
هنوز آلومینیم به طور تکنولوژی باید غلبه کند این موانع به هیچ وسیله برطرف نشدنی هستند مانند وضعیت جوش لیزری که نشان داده است . تغییر جهت تولید کنندگان آلومینیم فقط از وجود تهیه کنندگان ماده با وجود شرکا ؤ با سازندگان خودرو یک گام در این جهت می باشد انتظار میرود پیشرفت های مهمی در آینده نزدیک آلومینیم های نشان دار به وقوع پیوندد.
این قانون گذاری به هم پیوسته درست ، فشار هارا در دوران تقویت اقتصاد و اهداف دوچرخه ای ، اگر ماده اصلی در بدنه خودرو نباشد ، اهمیت الومینیم نشان دار را ممکن می سازد .

بخشی از فهرست مطالب مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها

بدنه های اتومبیل
مقدمه :
اطاق سفید   ( B I W )       
روش شناسی ( متالوژی)
بررسی طراحی های اتومبیل کوچک         
 بررسی طراحی های اتومبیل سایز متوسط  
 اقتصاد جای گزینی     
استنتاج

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نقش آلومینیوم در طراحی خودروها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد