سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود طرح توجیهی تهیه خوراک دام از ضایعات ماهی

اختصاصی از سورنا فایل دانلود طرح توجیهی تهیه خوراک دام از ضایعات ماهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود طرح توجیهی تهیه خوراک دام از ضایعات ماهی


دانلود طرح توجیهی تهیه خوراک دام از ضایعات ماهی

سوریمی ، فرآورده ای است که در حال حاضر بیشترین رشد را در بازار های جهانی در بین فرآورده های دریایی به خود اختصاص داده است . مردم ژاپن در هر سال حدود 800000 تن سوریمی و فرآورده های ساخته شده از آن مصرف می نمایند . مصرف سرانه این فراؤرده ها در کشور ژاپن ، 7/6 کیلو گرم است . سوریمی در سال 1978 به ایالات متحده آورده شد و از آن موقع به بعد این فرآوررده در ایالات متحده همه ساله از رشدی معادل 100 درصد برخوردار بوده است . در سال 1985 فروش این فرآورده در ایالات متحده به مرز 40000 تن رسید که ارزش آن حدود 180 میلیون دلار بود . این رقم در سال 1990 به مرز یک میلیون تن رسیده است .
در طی سالهای گذشته ، فهرست متغیر و رو به رشدی از فرآورده های تهیه شده با سویمی وارد بازار های مصرف ایالات متحده شده است . همچنین ، صنعت فرآوری گوشت ایالات متحده نیز علاقه شدیدی به سوریمی پیدا کرد است .
کارخانه تولید سوریمی
کارخانه ای که در این قسمت نتشریح می گردد ، جهت تولید سوریمی در سه درجه مختلف ، به همراه فیله های ممتاز پولاک ، پودر روغن و پولاک طاحی شده است .
فیله های 100 گرمی یا بزرگتر جهت عرضه به رستورانهای یا مرکز فروش جزئی بصورت جداگانه و سریع منجمد می گردند . پودر ماهی بصورت کیسه بندی شده و یا فله به فروش می رسد . بالاخره اینکه سوریمی هم در قالب های 10 کیلو گرمی و به شکل منجمد ، به تولید کنندگان غذاهای سنتی ژاپنی یا به تهیه کنندگان محصولات مشابه غذاهای دریایی نظیر خرچنگ تقلید ، میگوی تقیلدی و صدف تقیلدی عرضه می گردد .
ملاحظات اقتصادی
هزینه لازم جهت احداث و بهره برداری از یک کارخانه تولید سوریمی پولاک به ازای فراوی هر تن ماهی خام ( ظرفیت سالانه ) تقریباً 200 دلار می باشد هزینه ماشین الات به تنهایی در حدود 6 دلار است . ملاحظه می گردد که در مقایسه با ماشین آلات فرآوری سایر فراؤرده های دریایی سرمایه گذاری اولیه نسبتاً بالاتری نیازمند است . اکثر کارخانه های فرآورده های دریایی دیگر ، بطور فصلی کار می کنند ، در حالیکه کارخانه تلید سورمی پولاک ، به خاطر تداوم فصل صید پولاک ،(7 تا 10 ماه) ، تولید سالانه بالاتر ، در نتیجه سود آوری بیشتر دارد .
ساخت ماشین الات فرآوری سوریمی ساده می باشد . تا همین اواخر ، تمام ماشین آلات سوریمی در ژاپن ساخته می شدند اما هم اکنون ، سازندگان ماشین آلات در ایلات متحده و اروپا، فنون ژاپنی را کاملتر نموده و تولید سوریمی را اقتصادی تر و کارآمدتر کرده اند .

-مقدمه
-پروتئین ماهی
-آماده سازی اولیه ماهیس
-تاریخچه سوریمی ( پروتئین بدون بوماهی )
-بازار مصرف
-کارخانه تولید سوریمی
-ملاحظات اقتصادی سوریمی
-خط تولید بستنی ماهی
-ترکیب درصد کلی بستنی ماهی
-موازنه انرژی و موازنه ی جرم در تولید بستنی ماهی
-ملاحظات اقتصادی بستنی ماهی
-منابع و مؤاخذ
-فلودیاگرام های سوریمی و بستنی ماهی

 

شامل 40 صفحه فایل word

به همراه جداول و مستندات مربوطه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود طرح توجیهی تهیه خوراک دام از ضایعات ماهی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد