سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio)

اختصاصی از سورنا فایل دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio)


دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio)

 

 

 

 

 

امروزه بسیاری از نرم افزارهای کمک آموزشی تولید شده توسط شرکت های نرم افزاری را می توان به تعداد زیادی مشاهده نمود که در امر یادگیری دروس به دانش آموزان و دانشجویان یاری می رسانند و در حل مشکلات آن ها اقدام می کنند. استفاده از نرم افزارهای مختلف در زمینه های علمی و آموزشی جایگاه خاصی را برای خود ایجاد نموده اند. به کمک نرم افزارهای مختلف موجود در این زمینه می توان بسیاری از سوالات و معادلات مختلف در زمینه های مختلفی همانند ریاضیات، فیزیک، حل فرمول های شیمی و ... به راحتی حل نمود. استفاده از نرم افزارهایی که به صورت استاندارد در این زمینه طراحی و تهیه شده اند توسط بسیاری از استادان به دانشجویان در رشته های تحصیلی مختلف توصیه می شود. به کمک این نرم افزارها می توان بر سرعت حل معادلات سخت که به صورت ذهنی و دستی زمان زیادی را برای رسیدن به جواب می گیرند افزود. Math Resource Studio نرم افزاری قدرتمند از سری نرم افزارهای کمک آموزشی در زمینه حل مسائل و معادلات ریاضی محصول شرکت Schoolhouse Technologies می باشد. توسط این نرم افزار می توان سوالات مختلف را حل نموده و به جواب آن ها دسترسی پیدا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حل معادلات مختلف، مسائل هندسی و جبر و انجام عملیات های پیشرفته محاسباتی اشاره نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از دیگر ابزارها همانند ابزارهای سرگرمی ریاضی استفاده نمود. به کمک این نرم افزار می توان بر سرعت حل معادلات سخت که به صورت ذهنی و دستی زمان زیادی را برای رسیدن به جواب می گیرند افزود.

 

از قابلیت های کلیدی نرم افزار Math Resource Studio می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت حل معادلات مختلف
  • محیطی ساده و کاربر پسند
  • دارای ابزارهای سرگرمی ریاضی
  • امکان تولید صفحات کاری

 

جهت خرید نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio)، به مبلغ فقط 2500 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها و محصولات آن ها مقایسه نمایید!!

 

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09365876274 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نرم افزار حل مسائل ریاضی پیشرفته (Math Resource Studio)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد