سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کار آموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترود

اختصاصی از سورنا فایل دانلود گزارش کار آموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کار آموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترود


دانلود  گزارش کار آموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترود

در راه اندازی کارخانه خورجین گشتر دو هدف اساسی دنبال شده است. هدف نخست که به این منطقه از کشور توجه شده است جهت رفع معضل بیکاری جوانان بوده که به دلیل داشتن هیچ گنه فعالیت اقتصادی و صنعتی چشمگیر و جلوگیری از کوچ و مهاجرت بی رویه به شهرهای بزرگ بوده است. بطوری که اکثر جوانانی که در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند با پشتوانه کارخانه و حمایت‌ها و تشویق‌های مدیریت در خصوص ازدواج سر و سامان گرفته و جدیداً یک سری آپارتمان در فاصله چند کیلومتری کارخانه در دست احداث می‌باشد که قرار است پس از تکمیل آنها به کارگران متاهل به صورت اجاره با اجاره‌های پایین تحویل داده شود که خود یک قدم بسیار مفید در راستای مشکل مسکن جوانان شهرستان می‌باشد. البته در حال حاضر تعدادی از این آپارتمان‌ها در اختیار کارگران شرکت قرار گرفته است.
هدف دوم نیاز کشورت در دوران سازندگی به مسئله بسته بندی کالاهای تولید شده به صورت فله‌ای در داخل کشور که در صورت افزایش و توسعه تولیدات و صادرات به کشورهای همسایه و غیره نیز در نظر گرفته شده است که این امر خود باعث ارز آوری به داخل کشور می‌شود. اما در حال حاضر کالای تولیدی شرکت به شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه، و غیره ... ارسال می‌گردد.
کارگاه
بخش کارگاه کارخانه وظیفه اصلی تعمیر دستگاه ها، ساخت قطعات و بازسازی قطعات آسیب دیده را در این بخش 3 نفر به صورت ثابت و یک شیفت 12 ساعته مشغول به کار می‌باشند و در کنار کارهای یاد شده عملیات جوشکاری و غیره توسط این افراد انجام می‌گیرد.
بطور کلی ساختمان‌های کارخانه شامل چند بخش می‌باشد:
الف) بخش اداری :ساختمانی با زیر بنای حدودا 600 متر مربع در دو طبقه ساخته شده که طبقه اول مربوط به خدمات کارگری شامل، رختکن‌ها، سرویس بهداشتی، نهار خوری وآشپزخانه می‌باشد. طبقه  دوم که بیشتر حالت اداری دارد شامل حسابداری، معاونت و مدیریت کارخانه می‌باشد.
ب ) ساختمان‌های تولید و انبار : چند سالن سوله‌ای به مساحت 9000متر مربع وجود دارند که یک قسمت آن دستگاه‌های اکسترودر یا تولید نخ وجود دارند. و یگ قسمت گونی بافی بوده که توضیحات آن در بخش دیگری خواهد آمد. و یک قسمت دیگر چاپ و برش و دوخت و بسته بندی و انبار قرار دارد.
ج) بخش تعمیر و نگهداری : وظیفه اصلی این بخش تعمیر دستگاه‌ها، ساخت قطعات و بازرسی قطعات آسیب دیده می‌باشد که در این بخش 3 نفر بصورت ثابت و یک شیفت 12 ساعته مشغول به کار می‌باشند و در کنار کارهای یاد شده عملیات جوشکاری و غیره را انجام می‌دهند.
فرآیند تولید سفارشی یا کارگاهی :
برای تولید و خدماتی که باید در مقابل نیازهای مشتریان قابل انعطاف باشد. فرایند تولید پیوسته، به دلیل غیر قابل انعطاف بودن جوابگو نیست. بنابراین باید فرایند دیگری برای پاسخ گویی به این گونه تغییرات جانشین شود که تولید سفارشی یا کارگاهی این کمبود را در فرآیند تبدیلی است که بر اساس نیاز مشتریان محصولات گوناگونی را برای تبدیل کامل از مسیرهای مختلفی که از منابع گوناگونی سرچشمه گرفته‌اند می‌گذرانند.

 

مقدمه :
معرفی سازمان
توصیف وضع موجود
مشخصات کلی دستگاه اکسترودر
معرفی سیستم های پیشنهادی
تاریخچه
موقعیت جغرافیایی
مأموریت
کارگاه
فرآیند تولید سفارشی یا کارگاهی :
معرفی بخش‌های مختلف سازمان (بر مبنای ساختار)

 

 

شامل 63 صفحه فایل word

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کار آموزی بررسی مدار برق سیستم مکش دستگاه اکسترود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد