سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با عنوان ارتباط پویای تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای در متخصصین شرکت توزیع نیروی برق شیراز

اختصاصی از سورنا فایل مقاله با عنوان ارتباط پویای تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای در متخصصین شرکت توزیع نیروی برق شیراز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان ارتباط پویای تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای در متخصصین شرکت توزیع نیروی برق شیراز که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

سال برگزاری:1389

محل برگزاری:شیراز

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

در این تحقیق، به بررسی رابطه پویای تعهد سازمانی و حرفه ای پرداخته شده است. در این مقاله با مد نظر قرار دادن ادبیات جامعه پذیری سازمانی به بررسی رابطه و برهم کنش تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای در طول افزایش سابقه شغلی پرداخته شده است. در این مقاله پیشنهاد می شود که دو شکل تعهد با افزایش سابقه سازمانی تغییر می کنند. خصوصأ پیشنهاد می شود که الگو های تغییر دو شکل تعهد، متمم و مکمل هم هستند. تعهد سازمانی بر طبق الگوی شکل تغیر می کند در حالی که تعهد حرفه ای الگوی تغییری به شکل به خود می گیرد . نتایج رگرسیونی تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای اندازه گیری شده مبتنی بر داده های جمع آوری شده از یک نمونه 158 نفری از متخصصین ( صنعت برق ) دارای مدارک کارشناسی و بالاتر در شرکت توزیع نیروی برق شیراز، الگوی U شکل تعهد سازمانی را تأیید می کند و همچنین تأیید کننده ی رابطه تکمیلی بین دو شکل تعهد در طول 14 ماه ابتدای ورود سازمان است . این یافته ها بیانگر اهمیت و ارائه دهنده راهکارهایی برای حفظ توازن بین تعهد سازمانی و حرفه ای در متخصصین است و همچنین کمک می کند تا بتوانیم اقداماتی را در راستای حفظ و ابقای آنها در طول ابتدای دوره خدمت ، برنامه ریزی و اجرا کنیم .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان ارتباط پویای تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای در متخصصین شرکت توزیع نیروی برق شیراز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد