سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی

اختصاصی از سورنا فایل دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی


دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی

 در این بخش شیت نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی در تهران برای دانلود قرار داده شده است. تصویر پیشنمایش مربوط به همین محصول می‌باشد.  در ذیل فایل ایندکس موقعیت دقیق این نقشه آمده است. در صورت تمایل می‌توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود نقشه آتوکد 1:2000 محدوده شمال مجموعه ورزشی آزادی

آموزش تعاون

اختصاصی از سورنا فایل آموزش تعاون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش تعاون مشکلات و راهکارها 18 صفحه


دانلود با لینک مستقیم


آموزش تعاون

باران اسیدی

اختصاصی از سورنا فایل باران اسیدی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثرات باران اسیدی بر محیط زیست 20 صفحه


دانلود با لینک مستقیم


باران اسیدی

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن

اختصاصی از سورنا فایل تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:52

 فهرست مطالب

  فصل اول: کلیات                                                                                 

مقدمه                                               4

  فصل دوم: مروری بر سیستم مدیریت مشارکتی

  • مقدمه 6

 

2-2- استفاده از سیستم پیشنهادات                                  7

 

3-2- طریقه ارائه پیشنهادها و رسیدگی به آنها                       8

 

4-2- ترقی و تعالی کارگران                                 8

 

5-2- مهم ترین خصوصیات روش مدیریت مشارکتی                  10

 

6-2- گروههای کنترل کیفیت                                  11

 

7-2- توضیح لازم درباره گروهها                                 12

 

8-2- پاداش های نقدی و غیر نقدی                            12  

 

9-2- سیستم پیشنهادات در گروههای کنترل کیفیت                       13

 

10-2- منافع گروههای کنترل کیفیت برای مدیران                       14

 

11-2- وضعیت های جدید و لزوم تطبیق کارگران                                                                 15

فصل سوم: تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن

  • مقدمه 16

 

2-3- فلسفه اجرای سیستم                                                                                                           17 

 

3-3- هدف اجرای سیستم                                                                                                      19

 

4-3- شرایط لازم برای اجرای سیستم                                                                                        19

 

5-3- زمینه های عملی سیستم                                                                                                   20

 

6-3- چگونگی اجرای سیستم                                                                                                 21

 

7-3- مراحل ارائه پیشنهادات                                                                                                   21

 

8-3- سیستم کنترل کیفیت جامع                                                                                            24

 

1-8-3- گروههای کنترل کیفیت                                                                                            25

 

2-8-3- چگونگی عملکرد گروهها                                                                                         25          

 

3-8-3- ارائه پیشنهاد از جانب گروهها                                                                                    26  

 

4-8-3- شرایط تشکیل گروهها                                                                                               26

 

5-8-3- وضعیت آموزش گروهها                                                                                            26             

 

6-8-3- زمینه های فعالیت گروهها                                                                                         27  

 

7-8-3- موضوع جلسات گروهها                                                                                           28

 

8-8-3- موضوعات مورد بحث                                                                                             28

 

9-8-3- انتخاب موضوعات قابل بررسی                                                                                29

 

10-8-3- جلوگیری از دوباره کاری                                                                                          30

 

11-8-3- هزینه ها و جوایز ارزیابی                                                                                         30

 

9-3- ستاد مرکزی گروههای کنترل کیفیت                                                                              31

 

10-3- نتایج عملکرد گروههای کنترل کیفیت                                                                            32

 

11-3- ویژگی های اساسی سیستم                                                                                     

فصل اول: کلیات

  • مقدمه:

 

آنچه تاکنون دربارة تئوری های مدیریت خوانده ایم و روش های گوناگون آن را که تاکنون مطالعه نموده ایم، نشان می دهد که بر سر این مقوله دانشمندان و نظریه پردازان گوناگونی با نظرات بعضاً مخالف یکدیگر تحقیق نموده اند و نظر داده اند که البته در اینجا قصد نداریم توضیحی مفصل در رابطه با مکاتب مدیریت بدهیم اما این را باید گفت که 3 مکتب عمده تا به امروز مطرح شده که مکاتب دیگری هم بین اینها و هر کدام نزدیکتر به یکی از اینها تا به حال به دست ما رسیده. سه مکتب مزبور عبارتند از کلاسیک که تئوریسین آن تیلور بود و تکیه مکتب او بر روابط و معادلات علمی است که عبارت است از نگرشی که در آن کارگر را به صورت ابزار تلقی می کند که معایب و محاسنی دارد که جای بحث آن نیست.

 

دیگری مکتب روابط انسانی است که تئوریسین آن التون مایر بود که عمدة تکیة این مکتب بر بهبود روابط انسانی حاکم بر محیط کار در جهت بهتر و بهره ورتر شدن تولید است و سوی مکتب تئوری سیستم هاست که تفکر سیستمی و نگرش سیستمی را به مشکلات و مسایل سازمان دارد.

 

اما آنچه تاکنون از ماحصل تمام این مطالعات و مطالعات دیگر دستگیر محققین شده این است که انسان موجودی است دارای خلاقیت هایی بی نظیر و بسیار وسیع و توانایی عظیم او را هیچکس نمی تواند انکار کند. پس بهتر است که در جایی که ما قرار است از آن موجود یعنی انسان استفاده کنیم،‌ برای رسیدن به اهدافمان با روش هایی دقیق و برنامه ریزی های صحیح بتوانیم از تمام خلاقیت های او استفاده کنیم. این هرگز به معنی کشیدن کار بیشتر از انسان و نگریستن به انسان به صورت ابزاری که توانائی های زیادی دارد نیست، بلکه ما در اینجا باید به دنبال آن باشیم که این باور را در افراد و زیردستان خود به وجود آوریم که اگر آنها بخواهند از خلاقیت های ذهنی خود استفاده کنند قادرند تغییرات شگرفی در محیط کاری خود ایجاد کنند و این قبل از هر چیز به نفع خود آنها است و به نفع جامعه ای است که در آن زندگی می کنند و نسل های آنها که از ثمرة‌ این فعالیت ها بهره مند می شوند. روی همین اصل اگر بتوانیم چنین روحیه ای را در کارکنان ایجاد کنیم، بدون صرف هزینة زیادی، از مقادیر بسیار زیادی پیشنهادات و راهنمایی های ارزنده برخوردار خواهیم بود که می تواند تغییر بنیادی در صنعت ایجاد کند. چنین کاری جزو وظایف سیستم مدیریت مشارکتی است و این همان بحثی است که قصد داریم در این مجموعه به آن بپردازیم. در واقع سیستم مدیریت مشارکتی پلی است بین مغزهای تصمیم گیرندگان و کارکنان که از طریق این پل اطلاعات با ارزشی برای تصمیم گیرندگان حاصل می شود که خود آنها حتی با صرف هزینه های زیاد تحقیقاتی قادر به کشف آن در بعضی موارد نبوده اند و در واقع این همان مسئله تئوری و مشورت کردن است که در سیستم مدیریت مشارکتی در برگیرندة دو روش سیستم پیشنهادات و گروه های کنترل کیفیت است و در حال حاضر کاملاً در کشور ژاپن که آغازگر این نهضت هم بوده عملی شده و به حق می توان گفت این پیشرفت عجیب و حیرت انگیز که در ژاپن می بینیم مدیون همین سیستم است و ما به تفصیل این سیستم و دو روش انجام آن را توضیح خواهیم داد.


 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی، اصول و مراحل آن

دانلود مقاله سیستم انتقال نیرو

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مقاله سیستم انتقال نیرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله سیستم انتقال نیرو


دانلود مقاله  سیستم انتقال نیرو

 

 

تعداد صفحات : 50 صفحه    -   

قالب بندی : word   

 

 

انتقال نیرو

موتور اتومبیل به تنهایی قادر نیست در تمام شرایط رانندگی نیرو و سرعت لازم را برای چرخها فراهم نماید.زیرا قدرتی که بتواند جوابگوی احتیاجات خودرو باشد در زمانهای مختلف بطور وسیعی تغییر می کند. برای انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخهای محرک دستگاهها و مکانیزمهای متعددی بکار گرفته می شوند. این مجموعه که در فاصله موتور و چرخهای محرک جای دارند خط نیرو نامیده می شوند

  به خط نیرو اعمال  مختلف ازجمله موارد زیر را می توان نسبت داد:

  1- دوران موتور بدون حرکت اتومبیل را ممکن می سازد.

2- در شرایطی که سرعت دوران موتور زیاد است اجازه می دهد اتومبیل با سرعت کم حرکت کند.

3- در حالیکه موتور فقط در یک جهت دوران می نماید امکان حرکت وسیله نقلیه را به سمت جلو یا عقب فراهم می سازد.

اسامی دستگاههائی که در خط نیروی اتومبیل های معمولی می توان یافت عبارتند از:

 1- کلاچ  2- جعبه دنده( گیربکس) 3- اوردارایو  4-  گاردان   5- دیفرانسیل

در دنباله مطلب بطور مفصل ساختمان، طرز کار، عیب یابی هر یک از این اجزاء می پردازیم.( شکل 2)

کلاچ

اتصال جعبه دنده به موتور معمولاً بوسیله کلاچ صورت می گیرد. در لحظه شروع حرکت بخاطر وجود مقاومت های زیاد در برابر خودرو احتیاج به نیروی فراوانی داریم که این نیرو بوسیله موتور تأمین می گردد. برای اینکه کلیه نیروی موتور به یکباره به جعبه دنده و از آنجا به قسمت های بعدی موجود در خط نیرو منتقل نشود و در اتومبیل حرکت ناگهانی ایجاد نکند این نیرو بایستی بتدریج به خط نیرو منتقل گردد. کلاچ سبب می شود که اولاً اتومبیل به یکباره از جا کنده نشود و در ثانی شروع حرکت اتومبیل آرام و بدون ضربه باشد.

 در این مورد کلاچ نقش مبدل دور را ایفا می کند. وظیفه مهمتر کلاچ این است که دستگاه محرک اتومبیل را در مقابل بار ناگهانی و زیاد از حد مجاز حفظ نماید. به عبارت دیگر کلاچ نقش کلید اطمینانی را بازی می کند. که مانع از انتقال ضربات ناگهانی و بار غیر مجاز به دستگاه محرک وسیله نقلیه می شود. علاوه بر موارد یاد شده برای وجود کلاچ در خط نیرو دلایل دیگری نیز به شرح زیر ذکر می شود.

 1- چون نیروی تولیدی موتورهای احتراق در سرعت های پائین کم بوده و با زیادشدن دور موتور، افزایش می یابد بنابراین در لحظه شروع حرکت موتور بایستی بدون بار حرکت کند.

2- برای تعویض دنده بایستی خط اتصال نیرو قطع گردد و این کار توسط کلاچ انجام می شود در مبحث گیربکس در این مورد بیشتر توضیح داده خواهد شد.

 3- برای روشن کردن موتور بهتر است اینرسی که حرکت دورانی دارد و بوسیله استاتر به حرکت درمی آیند به حداقل ممکن تقبل یابد و این عمل نیز بوسیله کلاچ عملی خواهد بود

انواع کلاچ:

 الف: کلاچ های اهرمی:

در این دسته از کلاچها برای عمل قطع  و وصل از نیروی عضلانی کمک گرفته می شود. در این نوع کلاچها برای صرف نیروی کمتر گاهی از وسایل کمکی هیدرولیکی استفاده می شود. کلاچهای اهرمی به سه دسته اصطکاکی، یکطرفه و قلاب شونده تقسیم می شوند.

 کلاچ های اصطکاکی:

1-کلاچ های یک طرفه با فنرهای مارپیچی

2- کلاچ های یک صفحه ای با فنر دیاگرامی( خورشیدی)

3- کلاچ های دو صفحه ای با هر دو نوع فنر

4- کلاچ های چندصفحه ای

ب: کلاچ های خودکار :

این گروه کلاچ هایی هستند که قطع و وصل ارتباط  آنها بطور خودکار انجام می شود.

1- کلاچ های وزنه ای

2- کلاچ های هیدرودینامیکی

3- کلاچ هایی الکترومغناطیسی

4- کلاچ های ترکیبی که ترکیبی از چند نوع کلاچ های ذکر شده هستند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله سیستم انتقال نیرو