سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود صهیونیسم بستر تروریسم 5 ص

اختصاصی از سورنا فایل دانلود صهیونیسم بستر تروریسم 5 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت فایل:  Image result for word doc 

 

 

 

 

 قسمتی از محتوای متن Word 

 

تعداد صفحات : 7 صفحه

صهیونیسم، بستر تروریسم جلوه های خشونت درمنطقه خاورمیانه بویژه فلسطین و عراق که منشأ آن را باید حرکت سیاسی صهیونیسم دانست جان ساکنان این منطقه را بی مقدار و روح آنان را بیمار کرده است.
در روزها و هفته های گذشته مردم جهان و منطقه خاورمیانه شاهد بالا گرفتن دامنه خشونت و کشتار در این منطقه هستند و ظرف دو هفته گذشته بیش از 30 فلسطینی در مناطق خودگردان ونزدیک به 400 تن از مردم عراق در این کشور کشته شدند.
درست است که مطابق فلسفه سیاسی حکیمان و فیلسوفانی چون افلاطون، ارسطو، فارابی، و هگل، خشونت از درون انسان آغاز می شود.
اما امروزه خشونت شکل توسعه یافته ای به خود گرفته است که ریشه آن به گروه ها، دولت ها، جریان ها و حرکت های سیاسی از جمله حرکت صهیونیسم برمی گردد و ارتباط ویژه ای به جغرافیای سیاسی مناطق جهان و اهمیت این مناطق بویژه خاورمیانه دارد.
حرکت صهیونیسم بارزترین ریشه انواع خشونت مانند قتل و ترور و آدم ربایی سازمان یافته است که در انتقال و تحمیل جنگ بر ساکنان منطقه خاورمیانه از جمله فلسطین و عراق نقش اساسی دارد.
این حرکت که در قرن 19میلادی پدیدار شد و جلوه سیاسی و عینی آن در قرن 20 در «رژیم اسراییل» نمود پیدا کرد با تشکیل شبکه های تروریستی و حمایت مالی و تدارکاتی از تروریست ها در انتقال خشونت به خاورمیانه نقش اول را ایفا کرده و با توسعه جغرافیای خشونت، «تروریسم سازمان یافته دولتی» را به وجود آورده است.
هدف حرکت صهیونیسم از دادن صورت دولتی، منطقه ای و بین المللی به تروریسم و اعمال خشونت در فلسطین و عراق سرگرم کردن ساکنان این مناطق به درگیری دایم و محروم نگه داشتن مسلمانان بویژه شیعیان از توسعه علمی و فرهنگی است.
از نمونه های بارز اثبات کننده هدف یادشده نظریه مهار دو جانبه است که در قالب تحریم اقتصادی، علمی و تکنولوژی علیه برخی کشورهای اسلامی مانند ایران و سوریه از طرف تندروهای هیئت حاکمه آمریکا به عنوان بخشی از سران حرکت صهیونیسم اعمال می شود.
حرکت صهیونیسم و خشونت و تروریسم ناشی از آن، یک پدیده شرقی یا دینی یا خاورمیانه ای نیست بلکه منشأ آن غرب و هدف آن خاورمیانه و مسلمانان است.
کسی منکر این مطلب نیست که برخی گروه ها و حرکت های تروریستی ظرف سال های گذشته در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه براساس تفسیر تنگ نظرانه از برخی آموزه های سنتی و تحریف شده به وجود آمده است.
اما خشونت و اقدام های تروریستی این گروه ها از یک سو واکنشی و مقطعی بوده و هست و از سوی دیگر به لحاظ قدمت و عمق و حجم، قابل مقایسه با خشونت و تروریسم ریشه دار موجود در جهان غرب نیست، تروریسمی که غرب آن را از طریق حرکت صهیونیسم و رژیم صهیونیستی بر ملت های مسلمان در فلسطین و عراق تحمیل کرده است.
اقدام های تروریستی درجهان غرب که نمونه های آن را می توان از باسک اسپانیا تا ایرلند جنوبی مشاهده کرد، سیاست خشونت آمیزی که آمریکا پیش از این ضد جامعه سیاه پوستان در پیش گرفته بود، پیدایش استعمار کهنه و نو از قرن 19 به این سو که براساس آن برخی کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه و انگلیس جان هزاران انسان را در اروپای شرقی، آفریقا و آسیا گرفتند، تنها نمونه هایی است که نشان می دهد، پدیده خشونت ریشه غربی و نه خاورمیانه ای دارد.

(توضیحات کامل در داخل فایل)

 

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی بعد پرداخت، آنی فایل را دانلود نمایید

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود صهیونیسم بستر تروریسم 5 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد