سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت حفاری چاه های عمیق و نصب پمپاژ در آنها - 47 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت حفاری چاه های عمیق و نصب پمپاژ در آنها - 47 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت حفاری چاه های عمیق و نصب پمپاژ در آنها - 47 اسلاید


دانلود پاورپوینت حفاری چاه های عمیق و نصب  پمپاژ در آنها - 47 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با توجه به نفوذ روز افزون سیستم های هیدرولیکی در صنایع مختلف وجود پمپ هایی با توان و فشار های مختلف بیش از پیش مورد نیاز است . پمپ به عنوان قلب سیستم هیدرولیک انرژی مکانیکی را که توسط موتورهای الکتریکی، احتراق داخلی و ... تامین می گردد به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند. در واقع پمپ در یک سیکل هیدرولیکی یا نیوماتیکی انرژی سیال را افزایش می دهد تا در مکان مورد نیاز این انرژی افزوده به کار مطلوب تبدیل گردد.
پمپ ها با جابه جایی مثبت از نظر ساختمان :
پمپ ها با جابه جایی مثبت از نظر میزان جابه جایی :
 
پروانه ممکن است به یک صفحه متصل باشد یا بین دو صفحه قرار گرفته باشد یا آزاد باشد. مایع در جهت محور وارد بدنه پمپ میشود و مایع ورودی بوسیله پرههای پروانه گرفته شده و به داخل یک پیچک که مماس بر پمپ میباشد تخلیه میگردد. آب بندی پمپهای سانتریفوژ مسئله مهمی است که عدم رعایت آن باعث کاهش راندمان عمل پمپ میگردد. همانطور که از این پمپها در ک میشود، اساس کارشان برای حمل سیالات از نقطهای به نقطه دیگر بر حرکت سیال در خلاف جهت مرکز محور پمپ بنا نهاده شده است، یعنی در واقع سیال با دور شدن از مرکز محور پمپ به داخل لوله رانش هدایت خواهد شد و یا اختلاف فشار ایجاد شده بین قسمت مکش و رانش پمپ ، سیال با سرعت به حرکت خود در سوی تخلیه ادامه میدهد. اصولا این پمپها متشکل از یک پروانه و یک محور که در داخل یک پوسته فلزی مستقر میباشند (این پوسته فلزی VOLUTE یا نوع پیچکی نامه دارد و پروانه داخل پوسته IMPELLER موسوم است.)
 
بنابراین در مواردی که ارتفاع آبدهی پمپهای یک طبقه کافی نباشد از پمپهای چند طبقه که دارای ارتفاع آبدهی بیشتری است استفاده میکنند. شاید لازم به یادآوری باشد که چون در صنایع استخراج نفت لازم است، پمپهائی بکار گرفته شود که دارای ظرفیت گذر حجمی بسیار زیاد و ارتفاع فوق العاده باند از پمپهای چند طبقه استفاده میشود، برای مثال پمپی ساخته شده است که دارای 317 طبقه (هر طبقه و یک محفظه میباشد) و به ارتفاع انرژی 2700 متر بوده است. بطور خلاصه در یک پمپ چند طبقه دور یا چند پروانه متوالی روی یک محو قرار میگیرند. آب در پوسته همان طبقه جمع شده ، طبقه دوم تخلیه میشود و از دوم به سوم و به همین ترتیب ادامه مییابد. پمپهای چند طبقه هم با محور افقی و هم با محور قائم کاربرد دارند
 
دلایل بروز نابالانسی:
خمش یا قوس برداشتن بین یاتاقان های تکیه گاهی
وزن معلق تحت نیروی ثقل محور محرک را خمیده می کند
ماده یا سیال غیریکنواخت توزیع شده در روتور
قطعات هرز و لق شده بر روی روتور
قطرهای مختف المرکز بر روی روتور که ناشی از ساخت می باشد و قطعات روی روتور هم مرکز نشده اند .
هم تراز نبودن مسیر رانش با محور روتور
کوپلینگ های راننده لق از پشت هم پرش می کنند
از بین رفتن تلرانس های بین قطعات مونتاژ شده بر روی روتور
شانه ای های روی روتور خارج از میدان محور دوران ساخته شده اند
خلل و حفره های روی روتور
هم تراز نبودن یاتاقان ها به محور نیرو وارد کرده و آنرا قوس می دهد.
 
 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت حفاری چاه های عمیق و نصب پمپاژ در آنها - 47 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد