سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

توانایی همکاری خانواده با مدرسه و سایر مراکز آموزشی

اختصاصی از سورنا فایل توانایی همکاری خانواده با مدرسه و سایر مراکز آموزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

توانایی همکاری خانواده با مدرسه و سایر مراکز آموزشی


توانایی همکاری خانواده با مدرسه و سایر مراکز آموزشی

لینک پرداخت و دانلود پایین مطلب

فرمت فایل : word

تعداد صفحه : 29

 

آشنایی با مراکز آموزشی کشور و مسئولیت  های آنها

آشنایی با نقش والدین در کنترل برنامه تحصیلی فرزندان

آشنایی با اهمیت هماهنگی خانه و مدرسه در تربیت فرزندان

شناسایی اصول همکاری با مدرسه و سایر مراکز آموزشی

آشنایی با رشته های گوناگون حقوق و مفهوم خانواده

تهیه گزارش و نقد بررسی آن با استفاده از کتاب قانون مدنی

آشنایی با مقررات و شرایط ازدواج

انواع ازدواج

شرایط مربوطه به طرفین عقد

انواع خویشاوندی

موانع منفی دیگر ازدواج

شرایط مربوط به عقد ازدواج

شرایط ثبت ازدواج

آشنایی با حقوق و تکالیف متقابل زن و شوهر

آشنایی با شرایط ، قوانین احکام ازدواج و طلاق

شرایط طلاق

موجبات طلاق

آشنایی با حقوق کودکان در خانوده

2 موارد سقوط حق حضانت

آشنایی با حقوق ارث در اسلام

 

خانوده اولین نهاد اجتماعی می باشد که فرد در آنجا زندگی خود را آغاز می کند و پرورش می یابد و سپس وارد مدرسه می شود و در آنجا نیز آموزش می بیند و مقدار دیگری از شخصیت او رشد می یابد محیطی که انسان در کودکی و نوجوانی در آن تکامل می یابد بسیار مهم است زیرا شخصیت انسان در ابتدای زندگی برای تمام عمر شکل می گیرد به همین جهت همکاری و هماهنگی خانواده با مدرسه جهت تربیت و آموزش صحیح فرزندان با توجه به اینکه آیندۀ هر جامعه در دست فرزندان امروز است اهمیت زیادی دارد.

 

 آشنایی با مراکز آموزشی کشور و مسئولیت  های آنها ( مهد کودک ، آموزش و پرورش  ، دانشگاه ها ، مراکز غیر رسمی ، انجمن اولیاء و مربیان و..)

رکن اصلی جوامع خانواده است . اساس هر نظام و مکتبی در خانه رشد کرده و تکامل پیدا می کند . فرزند ، همه چیز را از خانوده می آموزد و در آنجاست که پایه شخصیت آینده اش شکل می گیرد .

1- مهد کودک ها 2- آموزش و پرورش 3- دانشگاهها 4- مراکز آموزشی غیر رسمی 5- انجمن اولیاء و مربیان

1- مهد کودک ها : خلاصه  انکه خانوده مرکز آموزی و سپس مهد کودک ، هدف از تأسیس مهد کودک ها و کودکستانها این نیست که فرزندان مادران شاغل را نگهداری کنند بلکه باید سعی شود که این فرصت در اختیار همخه کودکان در سن قبل از مدرسه قرار بگیرد . مهد کودک ها از کلاس های نوزاد ، نوپا ، خردسال ، 1 سال ، 2 سال ، آمادگی تشکیل شده است بهتر است قبل از سه سالگی در صورت امکان فرزندان را به مهد کودک نگذاریم و در حدود سه سالگی که نیازمند به بازی با کودکان و دوستان همسن خود هستند به مهد کودک گذاشته شوند.

در مهد کودک باید کنجکاویهای طبیعی کودک در مورد توجه و ترغیب قرار گیرد و برنامه های آن باید به اندازه کافی قابلیت انعطاف داشته باشد

 


دانلود با لینک مستقیم


توانایی همکاری خانواده با مدرسه و سایر مراکز آموزشی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد