سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق درباره شهید مصطفی احمدی روشن - شهید انرژی هسته ای

اختصاصی از سورنا فایل دانلود تحقیق درباره شهید مصطفی احمدی روشن - شهید انرژی هسته ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق درباره شهید مصطفی احمدی روشن - شهید انرژی هسته ای


دانلود تحقیق درباره شهید مصطفی احمدی روشن - شهید انرژی هسته ای

فهرست مطالب 

زندگینامه  ،    تحصیلات  ، ازدواج  ،  آشنایی با همسر و ازدواج  ،  فعالیت در سازمان انرژی اتمی  ،  سوابق اجرایی  ،  شهادت  ،   رد پای رژیم صهیونیستی و غرب در شهادت احمدی روشن  ،  واکنش ها    ،   پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب  ،  سید حسن نصرالله  ،  حزب الله لبنان  ،   انکار و تکذیب امریکا و انگلیس  ، حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید  ،  دستگیری عوامل ترور  ، "لبه روشنایی" مستندی از زندگی شهید احمدی روشن  ، کتاب "یادگاران" صد خاطره از شهید احمدی روشن  ،  ویژگی های شهید احمدی روشن از دید دوستان و خانواده    ،  انتشار دست نوشته ای از شهید احمدی روشن .

 

شهیدان انرژی هسته ای که از اول انقلاب اسلامی تا کنون توسط سرویسهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سازمان سیا به شهادت رسیده اند نمونه کوچکی از تلاش دشمنان این مرز و بوم برای حذف فیزیکی دانشمندان هسته ای است .

ترس رژیم صهیونیستی و آمریکا از هسته ای شدن ایران تا حدی است که با رو آوردن به ترور و از بین بردن گنجینه های علمی انرژی اتمی قصد دارند تا پیشرفت های ایران را متوقف کنند .در این  نوشتار به بررسی زندگینامه یکی از شهدای هسته ای به نام شهید مصطفی احمدی روشن پرداخته ایم.

 

 زندگینامه

شهید مصطفی احمدی روشن در 17 شهریور ماه 1358 در بیمارستان بوعلی شهر همدان به دنیا آمد. خانواده پدری ایشان از نوادگان ملا مصطفی همدانی و مادر ایشان نواده‌‌‌ آیت الله مهدی مهدوی و اهل یزد هستند. رحیم احمدی روشن، پدر مصطفی، از درجه‌ داران شهربانی وقت بود که بعدها راننده مینی ‌بوس شد و در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران سال‌های بسیاری را به مبارزه با دشمن بعثی پرداخته است.

مصطفی احمدی روشن دارای 3 خواهر به نامهای مرضیه، زهرا و فاطمه بودند.

مصطفی احمدی روشن پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در زادگاه خود، تحصیلات خود را در رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف تهران ادامه داد و در سال 1381 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. او در دوران دانشجویی خود مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی و از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف بود. او پس از فارغ التحصیلی با خواست و اصرار خودش و بعد از پیگیری فراوان وارد سایت غنی سازی اورانیوم نطنز شد.

احمدی روشن شخصی ولایتمدار و از شاگردان آیت الله عزیز الله خوشوقت استاد اخلاق تهران بودند.

مصطفی احمدی روشن، در 21 دی ماه 1390 بر اثر انفجار بمب مغناطیسی توسط عوامل استکبار در خودروی وی، در خیابان گل نبی تهران (میدان کتابی)، روبروی دانشکده ارتباطات و علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی به شهادت رسید.

شهید مصطفی احمدی روشن در هنگام شهادت معاون بازرگانی سایت نطنز بود. وی شوخ و باصفا و در عین حال در مدیریت جدی و قاطع بود. به گفته دوستان وی، شهید احمدی روشن فردی ولایتمدار و اخلاق مدار بود.

 

تحصیلات

مصطفی احمدی روشن تحصیلات خود را در زادگاهش، همدان، آغاز کرد؛ او دوره متوسطه را در رشته ریاضی فیزیک دبیرستان ابن سینا همدان به اتمام رساند و پس از آن در آزمون سراسری ...

 

برای ادامه مطالب از لینک زیر اقدام به خرید فایل نمایید.    

فرمت فایل : word

تعداد صفحات : 21 صفحه

 

در صورت هرگونه سوال از قسمت تماس با ما استفاده کنید . 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق درباره شهید مصطفی احمدی روشن - شهید انرژی هسته ای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد