سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تازه های فناوری اطلاعات اسلامی

اختصاصی از سورنا فایل مقاله تازه های فناوری اطلاعات اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تازه های فناوری اطلاعات اسلامی


مقاله تازه های فناوری اطلاعات اسلامی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 16

تازه‌های فناوری اطلاعات اسلامی

«ویکی فقه»، اولین دانش‌نامه مجازی فقه و اصول شیعی

ایجاد دانش‌نامه فقه و اصول با امکان ایجاد پیوند برای تمامی موضوعات رجالی، اصولی، روایی و فقهی ارائه شده در متن دروس مراجع معظم تقلید و اساتید برجسته حوزه به کتاب‌ها و منابع علمی مرتبط، از ویژگی‌های اصلی این ویکی خواهد بود. هم اکنون متن کامل برخی از کتاب‌های اصیل فقهی و همچنین برخی از مجموعه آثار اساتید برجسته حوزه در این زمینه آماده شده است که حاصل آن ایجاد کتابخانه تخصصی فقه و اصول به صورت مجازی در فضای وب خواهد بود.

 

 

«روضه رضوان» نرم‌افزار آموزش تخصص مداحی

مؤسسه اندیشه پویا نرم‌افزاری با عنوان روضه رضوان ارائه کرده که به طور تخصصی مداحی را آموزش می‌دهد.

این مؤسسه هم‌اکنون در حوزه‌های نرم‌افزار و مولتی مدیا به تولید محصولات فرهنگی قرآنی می‌پردازد که از آخرین نمونه‌های آن می‌توان به نرم‌افزاری درباره مقام معظم رهبری اشاره کرد که با همکاری بسیج دانشجویی تولیدشده است.

در این نرم‌افزار که دستگاه‌های مختلف موسیقی آموزش داده شده است، کاربر یا مداح می‌تواند در دستگاه‌های شور و همایون و غیره بخواند و برنامه به‌راحتی می‌تواند در دستگاه‌های مختلف با مداح همراهی کند.

اصول و مبانی مداحی توسط استاد ابوالفضل‌ هادی‌منش، اصول مداحی توسط سعید حدادیان و محمود کریمی، جامع المقاتل، فرهنگ مقتل نگاری عاشورای امام حسین، پزشک حنجره، نگارخانه تصویری و صوتی شامل سبک‌های مداحی و زیارت، چهل حدیث عزاداری، فصل عطش، بیش از 50 عنوان کتاب درباره مداحی، قاب کربلا و نقشه مسیر حرکت کاروان امام حسین(ع) از مکه به سوی کربلا، از قسمت‌های مختلف این نرم‌افزار محسوب می‌ شود.

 

دانش‌نامه «همت مضاعف و کار مضاعف» منتشر شد

 دانش‌نامه «همت مضاعف و کار مضاعف» در پایگاه اینترنتی حوزه منتشر شد.

این دانش‌نامه با برخورداری از 271 مطلب شامل مواردی چون: مقالات، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ و چکیده پایان‌نامه در قالب 17 نمایه اصلی و 83 نمایه فرعی در پایگاه حوزه قرار گرفته است.

همت مضاعف، همت و بی‌نیازی، نشانه‌های همت، کار مضاعف، کار در دیگر ادیان و ملل، رابطه همت و کار، کار و عمل صالح از منظر اسلام و کارگر و دولت، از جمله نمایه‌های اصلی می‌‌باشند.

رابطه کارگر با کارفرما، فرهنگ کار، رزق و روزی، زن و کار، جوان و کار، روز جهانی کار و کارگر، کار و اوقات فراغت، همت و کار ایران و ایرانی و بیکاری و آثار آن، از دیگر موضوعات اصلی دانش‌نامه همت مضاعف و کار مضاعف است.

همت و اهمیت آن از نگاه اسلام، نقش همت در رشد(جنبش نرم‌افزاری)، همت و ایمان و همت در سیره عملی معصومان(ع)، از نمایه‌های فرعی دانش‌نامه به شمار می‌روند.

نقش دین در کار، کار از منظر اسلام، کار در سیره علما، کارگران و تشکل، کار و تخصص و تعهد و کار و رضایتمندی، از جمله نمایه‌های فرعی دانش‌نامه غنی و خواندنی همت مضاعف و کار مضاعف می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌ توانند جهت استفاده از این دانش‌نامه به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند:

http://hawzah.net/Hawzah/Subjects/Subjects.aspx?LanguageID=1&id=80181

 

 

عرضه نرم‌افزار جامع صحیفه سجادیه

نرم‌افزار جامع صحیفه سجادیه شامل متن کامل صحیفه سجادیه همراه با تلاوت کامل و ترجمه گویا، در نمایشگاه قرآن سال جاری عرضه شد.

در این نرم‌افزار متن 37 جلد ترجمه و57 جلد شرح صحیفه سجادیه، روایات ابن مالک، ابن اشناس، ابن اشکیب، ابن الشیخ و خط شهید اول و هزاران موضوع دیگر گردآوری شده است.

از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به متن 131 کتاب و مقاله درباره صحیفه سجادیه با ارائه 3897 موضوع، فهرست آیات و احادیث مرتبط با متن صحیفه سجادیه و لغت‌نامه فعال در متن اشاره کرد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تازه های فناوری اطلاعات اسلامی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد