سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

محرک ها و محدود کننده های استفاده از نرم افزار های موبایل بانک : یک تحلیل مجموعه فازی کیفی مقایسه ای

اختصاصی از سورنا فایل محرک ها و محدود کننده های استفاده از نرم افزار های موبایل بانک : یک تحلیل مجموعه فازی کیفی مقایسه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

محرک ها و محدود کننده های استفاده از نرم افزار های موبایل بانک : یک تحلیل مجموعه فازی کیفی مقایسه ای


محرک ها و محدود کننده های استفاده از نرم افزار های موبایل بانک : یک تحلیل مجموعه فازی کیفی مقایسه ای

مقالات علمی پژوهشی صنایع با فرمت    Pdf       صفحات      10

چکیده:
این مقاله با هدف بررسی تاثیر فاکتورهای در نظر گرفته شده ) شش فاکتور ( بر روی مقبولیت نرم افزارهای موبایل بانک در اامهکه انجکام
شده است و به سوالات 5 ترکیبات مختلف این فاکتور ها چه تاثیری بر روی مقبولیت این امکر دارد 2 ککدام فکاکتور از بقیکه از اهمیکت - -
بیشتری برخوردار است پاسخ می دهد. در مدل مقاله شش فاکتور مورد بررسی قرار گرفته که از ایکن شکش فکاکتود دوتکای آنهکا فکردی )
درآمد و سن ( بوده و چهارتای آنها غیر فردی ) سازگاری ، سهولت در استفاده ، ریس و مفید بودن ( است و محور امهیتی ککه در ایکن
مقاله در نظر گرفته شده مشتریان بان بالای 5 سال در ایران است ، برای بررسی نظریات مشتریان از ی پرسشنامه دو بخشی استفاده شکده
که بخش اول آن شامل اطلاعات فردی مثل سن و درآمد ( دو فاکتو فردی مورد نظر مطالهه ) و بخش دوم آن شامل سوالاتیست که دراکه
موافقت فرد با چهار فاکتور دیگر (سازگاری ، سهولت در استفاده ، ریس و مفید بکودن را مکی سکنجد . در بخکش دوم بکرای هکر فکاکتور
املاتی در نظر گرفته شده که با مهیار پنج دراه ای لیکرت مورد سنجش مشتریان قرار میگیرد . ایکن مقالکه از یک روش خکا تجزیکه و
تحلیسل مقایسه کیفی به نام FSQCA استفاده کرده است که شرط های ضروری موثر برروی خروای را تجزیه و تحلیل میکنکد و متغییکر
ها را دوبخشی در نظر گرفته ، به طوری که مشتریانی که از MBA استفاده میکنند را از مشتریانی که از MBA اسکتفاده نمکی کننکد متمکایز
کرده است. که ترکیبات مختلف از فاکتور های فردی و فاکتور های محوری میتوانند نتایج مشابه داشته باشند ، در این مقاله به ترکیب های
متفاوتی از فاکتور ها برای عدم استفاده از MBA اشاره شده است.در نهایت میتوان نتیجه گرفت که تاثیر فاکتور هکای محکوری ) ریسک ،
سازگاری ، سهولت در استفاده و مفید بودن ( بر روی مقبولیت MBA بیشتر از فاکتور های فردی ) سن و درآمد ( است .این مطالهه اکز
مهدود مطالهاتی است که به بررسی رابطه متقابل موبایل بان بین بان و مشتری پرداخته است . و از اولین مطالهات انجام شده بکر روی
MBA است. به علاوه این مطالهه شامل محدودیت هایی مثل دخیل نبودن زمان در نتایج حاصل شده و یا در نظر نگرفتن برخکی از فکاکتور
ها مثل هزینه ، کارامدی و ... نیز میباشد .
واژگان کلیدی: محرکها ، محدود کننده ها، نرم افزار موبایل بان ، مجموعه فازی

 


دانلود با لینک مستقیم


محرک ها و محدود کننده های استفاده از نرم افزار های موبایل بانک : یک تحلیل مجموعه فازی کیفی مقایسه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد