سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت پروژه درس مدیریت استراتژیک - تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت پروژه درس مدیریت استراتژیک - تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت پروژه درس مدیریت استراتژیک - تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون


دانلود پاورپوینت پروژه درس مدیریت استراتژیک - تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

تاریخچه شرکت :

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون ( سهامی خاص ) واقع در بیستون ، کیلومتر 30 جاده کرمانشاه - همدان در تاریخ 1344/12/05 تحت شماره 260 در شهر کرمانشاه به ثبت رسیده و در سال 1346 با تولید

انواع فرآورده های لبنی شامل شیر ، ماست ، کره و روغن مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر انواع فرآورده های لبنی در حال فعالیت می باشد.

در سال 1389 سهام این شرکت به میزان 82/16 درصد به شرکت طاهرنیروی پارسیان (بخش خصوصی) انتقال یافت.

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون به عنوان اولین تولید کننده انواع فرآورده های لبنی در غرب کشور ، با حدود نیم قرن فعالیت،نقش موثر و اساسی در توسعه و گسترش بخش دامپروری منطقه غرب داشته است ، این

شرکت با تولید انواع فرآورده های لبنی بشرح ذیل:

انواع شیرپاستوریزه، انواع ماست، انواع دوغ، کره ، روغن حیوانی ،  پنیر و سایر محصولات شرکت نقش مؤثری در تأمین سلامت جامعه و رونق اقتصاد منطقه دارد.

چشم انداز و اهداف شرکت :

شرکت شیر و لبنیات پاستو ریزه بیستون یک شرکت عملگر است و همواره تلاش کرده است رابطه سودمندی با گروههای ذینفع (مشتریان، کارکنان، عرضه کنندگان مواد اولیه، سهامداران، دولت و جامعه) داشته باشد و آن

را بهبود بخشد.

ما در رویای خود دیدگاه بلند مدت داریم و همین امر باعث می شود که هیچگاه در قالب دوره های کوتاه مدت نیندیشیم، هیچگاه کیفیت را فدای کمیت نکنیم و همواره همه کارکنان را تشویق نماییم تا در راه تامین نیازهای

گروههای ذینفع شرکت و ارضای آنها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رعایت اصول اخلاقی و پایبند بودن به آیین نامه های سازمانی که بر پایه آن می کوشیم در رابطه ای که با گروههای ذینفع و خود داریم، همواره بر میزان صداقت، درستی و رشد شخصی خود بیفزاییم و همین ویژگی یکی

از چشم اندازهای شرکت می باشد.

ما بر این باوریم که مشتریان، سرمایه های واقعی شرکت بوده و می بایست با رعایت مقررات و الزامات قانونی، بهداشتی، ایمنی و سلامت جامع را با تولید با کیفیت مطلوب محصول تامین نمائیم.

وظیفه داریم تا در حوزه کاری خود هرگونه اطلاعات مشتریان را به سرعت، با توجه به مقررات برای آنان فراهم آوریم.

همچنین بر این باوریم که مبنای ارزیابی فعالیت های ما، نظرات و میزان رضایت مشتریان است. در یافت هرگونه انتقاد، نظریه و پیشنهاد از سوی مشتریان را ارج نهاده ، از آنها به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقاء کیفیت

استفاده نمائیم

شعار تبلیغاتی شرکت :

در حال حاضر شعار تبلیغاتی شرکت (( طعم و کیفیت برتر  ،  راز نیم قرن حضور مستمر  ))

می باشد.

بازارهای هدف مشخص شده شرکت :

بازارهای فعلی شامل: 

استان های کرمانشاه - همدان - قزوین -  ایلام - کردستان - خوزستان - لرستان – مرکزی

کشور عراق

شامل 14 اسلاید POWERPOINT

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت پروژه درس مدیریت استراتژیک - تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد