سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها- 46 اسلاید

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها- 46 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها- 46 اسلاید


دانلود پاورپوینت خلاصه  کتاب مدیریت بر قلبها- 46 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده : کن بلانچارد

مترجم : دکتر عبدالرضا رضایی نژاد

 

           مقدمه 

 

یک مدیر باید همواره این خود آگاهی را داشته باشد که هر تصمیمی که    می گیرد ، زندگی بسیاری را متاثر می سازد. سنگینی این بار مسئولیت ، شرری بر جان مدیران می نشاند که در هر کجا که هستند ، اتاق کار یا در خلوت خانه ، همواره تلاش نمایند که خود را توسعه دهند.

کتاب مدیریت بر قلب ها کتابی است که نویسنده در آن از چگونگی انتخاب ارزشها ، روشهای بهبود سازمانی ، شجاعت مواجه با تغییر و راههای توسعه توانمندیهای فردی با خوانندگان سخن می گوید.

نه پیروزی پایدار است و نه شکست مرگ آور

 

این تکیه کلام دلخواه دان شولا در دوره ای بود که سر مربی تیم میامی دولفینز را به عهده داشت. دان قانونی داشت که " بیست و چهار ساعت " نام گرفته بود. وی به خود ، مربیان و بازیکنان اجازه می داد که تنها تا بیست و چهار ساعت پیروزی خود را جشن بگیرند یا بر باخت تیم شیون کنند.

در پایان بیست و چهار ساعت ، همگی موضوع گذشته را کنار نهاده و تمام نیروی خود را بر حریف و رویارویی آینده متمرکز می کردند. این یک اصل است که ارزش توجه کردن دارد.با برنده شدن باد نخوت به سر میفکنید و در پی باخت به دریای غم فرو مروید.

 

عشق این توانایی را می دهد که بگویید پوزش می خواهم

 

چند سال پیش نامه ای از یکی از مدیران ارشد شرکت هانیول دریافت کردم که پیشنهاد کرده بود چهارمین رمز پیروزی مدیر یک دقیقه را پوزش خواهی بیاورم.این سخن گفته مادرم را در گوشم طنین انداز کرد که همواره می گفت ( در جهان دو عبارت هست که کمتر به کار       می رود « سپاسگذارم » و « پوزش می خواهم » .اینه می توانند دنیا را زیرو رو کنند ). اگر در نقش رهبر بتوانید « همواره به حق بودن » را کنار بگذارید و پورش خواهی از خطا ها را بیاموزید ، سازمانتان محیطی بهتر برای کار خواهد شد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت بر قلبها- 46 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد