سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

از لحاظ بیمه محصولات کشاورزی رتبه دوم دنیا را داریم

اختصاصی از سورنا فایل از لحاظ بیمه محصولات کشاورزی رتبه دوم دنیا را داریم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

از لحاظ بیمه محصولات کشاورزی رتبه دوم دنیا را داریم

سخنگوی وزارت جهاد کشاورزی گفت: بیش از 700 مجتمع تولید محصولات کشاورزی در کشور ایجاد شده است

/

محمدحسین انصاری‌فرد افزود: وزارت جهاد کشاورزی با در دستور کار قرار دادن ایجاد و تقویت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی توانسته است با ایجاد سه هزار و 700 شرکت در سطح کشور، امکان اشتغال به‌کار بیش از 14 هزار فارغ‌التحصیل رشته‌های کشاورزی را در بخش تولید زراعی- باغی و دامی فراهم آورد.

وی، میزان خسارات ناشی از سرمازدگی به مزارع زراعی و باغات کشور را بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: احتمال کاهش میزان خسارات در صورت افزایش بارندگی وجود دارد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی درباره میزان خسارات وارده، افزود: این رقم براساس اظهارات خود کشاورزان به دست آمده و تعیین رقم دقیق خسارت، بعد از برداشت محصول در خردادماه و با بررسی کارشناسان بیمه و ستاد حوادث غیرمترقبه میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان سرمازدگی اوایل بسیاری از درخت‌ها هنوز شکوفه نداده بودند، ابراز امیدواری کرد که میزان تولید محصولات کشاورزی کشور در سال جاری بیش از سال گذشته باشد.

انصاری فرد، اجرای طرح تسریع انتقال یافته‌های کشاورزی و طرح هدفمند کردن مصرف سموم را در راستای کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی در فعالیت‌های کشاورزی عنوان کرد و افزود: اعتبار یارانه‌ای این بخش برای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های گیاه پزشکی به‌منظور ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی استفاده می‌شود.

وی، با اشاره به اهمیت تولید محصولات گلخانه‌ای در کشور گفت: هم‌اکنون بیش از 700 مجتمع تولیدی کشاورزی در 60 هزار هکتار اراضی کشور ایجاد شده است.

انصاری‌فرد با اشاره به گسترش دادن فرهنگ بیمه‌گری محصولات کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی باید مقابله بهتر و اصولی‌تر با مسائل خشکسالی و سرمازدگی و سایر پدیده‌های ناخواسته طبیعی خاطرنشان کرد: حدود 100 محصول در ایران بیمه هستند و ما از این لحاظ در دنیا رتبه دوم را داریم.

وی همچنین اضافه کرد: اجرای طرح‌های توسعه بیمه محصولات کشاورزی و باغات، طرح تسریع انتقال یافته‌های تحقیقاتی به مزارع واگذاری آزمایشگاه‌های گیاهی و دامی به بخش خصوصی و حمایت از توانمندسازی کشاورزان از رویکردهای وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و حمایت از بخش کشاورزی است.

انصاری‌فرد با اعلام اینکه متاسفانه بیش از 70 درصد دامداری‌ها سنتی اداره می‌شود، گفت: در حال حاضر80 درصد کشاورزان کشور بی‌سواد و کم سواد و بالای 40 سال سن دارند و این مانع بزرگی برای توسعه کشاورزی و بروز خلاقیت و نوآوری در این بخش است که وزارت جهاد کشاورزی طی دو برنامه جهت ایجاد تحرک وانرزی در این بخش وارد عمل شده است.

وی همچنین از جذب 13 هزار جوان روستایی در دوره‌های آموزشی علمی کاربردی خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح شیوه‌های نوین باغداری، زراعت، دامداری و... را به جوانان روستایی آموزش می‌دهیم و طرحی را نیز در دست داریم که دبیرستان‌های فنی کشاورزی را راه‌اندازی کنیم تا کشاورزی سنتی و معیشتی را به کشاورزای صنعتی و درآمدزا تبدیل کنیم.


دانلود با لینک مستقیم


از لحاظ بیمه محصولات کشاورزی رتبه دوم دنیا را داریم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد