سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و...

اختصاصی از سورنا فایل دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و... دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و...


دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و...

دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و...

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 12

 

 

 

 

فرزندگلم ما امسال با اعداد چهار رقمی آشنا شده ایم . عدد نوشته شده بروی اسکناس را بخوان.

 

سعی کن حروفی ،آن عدد را هم پیدا کنی و بخوانی .

 

                 آفرین  ، اگر دقت کرده باشی  نوشته : پنج هزار ریال

ریال واحد پول کشور عزیزمان ایران است .

 

حالا می خواهم به یاد بیاوری که وقتی برای مامان مهربانت خرید می روی  آقای فروشنده

 

  بابت چیزی که خریده ای  ، از شما چه می خواهد  و چه می گوید ؟

 

هــــــــــــزار آفرین

 

بله -آقای فروشنده از شما پول می گیرد مثلا می گوید     500  تومان

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت چگونه ریال را به تومان تبدیل کنم و...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد