سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت مدرسه هنر و تاریخ هنر در آمریکا

اختصاصی از سورنا فایل پاورپوینت مدرسه هنر و تاریخ هنر در آمریکا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

1 مدرسه هنر و تاریخ هنر در آمریکا 1 SCHOOL OF ART AND ART HISTORY,USA 1 اداری ورودی برکه دفتر تجهیزات بصری ورودی دوم و پارکینگ در غرب سکویی برای نشستن در کنار آب مدرسه هنر و تاریخ هنردرآمریکا 1 مدرسه هنر و تاریخ هنردرآمریکا پلان طبقه همکف طبقه دوم طبقه اول 1 ادراک شهرونداک از کیفیت های بصری دستیابی به ارزش های محیطی که شهروندان آن را ادراک می کنند به همان اندازه برداشت کیفیفیت موجود حائز اهمیت است. موضوع اصلی دریافت ذهنیت شهروندان از کیفیت های بصری شهر و بویژه درک هویت است.
چنانچه ارزش های بصری موجود برای شهروندان قابل تشخیص نباشد ممکن است موانع و عواملی موجب این اختلال باشد که لازم است شناسایی و برطرف شود.
کیفیت های بصری باید به گونه شفاف و واضح در ارتباط با عرصه های عمومی قرار گیرد و شهروندان از این ارزش ها لذت ببرند و به آن مباهات کنند.
کیفیت های بصری برای شهروندان ایجاد تعلق خاطر نموده موجب رونق و ارتقای ارزش مکان می شود. دریافت ادراک شهروندان از کیفیت های بصری شهر مربوط به معرفی ارزش های بصری و سیما و منظر شهری است که توسط شهروندان مطلوب تلقی می شود.
در این راستا مباحثی چون خوانایی، حس جهت یابی و کیفیت های دروازه ای نیز از جایگاه ویژه برخوردار است.
مهم ترین بعد ارزش های سیما و منظر شهری پدیده تشخیص هویت مکان است و اینکه شهروندان با چه درجه اهمیت قادر به دریافت و معرفی آن باشند. 1 SCHOOL OF ART AND ART HISTORY,USA 7 دراینجا بخش محوطه دانشگاه کاملا با شبکه شهری در آمیخته در حالی که در امتداد رودخانه به طرف غرب جایی که به دلیل وجود دماغه های سنگ آهکی شبکه شهری از هم گسیخته میشود نقشه محوطه دانشگاه بیشتر ارگانیک است . استیون هال در طراحی مدرسه سعی کرده با ارائه فضاهای هندسی بی شکل این برنامه های متفاوت را با هم آشتی دهد.
مدرسه اصلی که در سال 1936 ساخته شد بخشی از مجموعه تسهیلات فرهنگی دانشگاه شامل تئاتر و موزه هنر است که در امتداد ساحل غربی رودخانه قرار دارد.
دماغه های سنگی 8 آب و ساختمان (نقش آب در طراحی ساختمان) اجتناب و جلوگیری از توسعه به صورت طراحی شده در ارتباط با ساختمان به صورت شیب با دسترسی مناسب انباشتن فضا برای جلوگیری از توسعه آب تکمیل آن به وسیله پل برای ورودی ساختمان ساختمان را در اطراف آن قرار دهید جهت احاطه محوطه استفاده نمائید ساختمان بر روی آب ساختمان در کنار آب ساختمان در زیر آب داخل نمودن آب در ساختمان 1 6 8 10 5 3 2 7 9 11 4 5 9 آب و ساختمان (نقش آب در طراحی ساختمان) بهمان حالت طبیعی رها کنید خشک کرده و با خاک پر نمائید از نظر فیزیکی اجتناب و از نظر دید در ارتباط از نظر فیزیکی و دید اجتناب شده است فضای مناسبی بین ساختمان و آب ایجاد نمائید استفاده از لبه کناری آب برای ورودی استفاده به صورت محوطه اصلی وچشم انداز محافظت برای محل قابل استفاده می توان ساختمان را روی آن توسعه داد دیگر مصارف خارج ساختمان روی آب روی آب احداث ساختمان به صورت پل ساختمان به صورت یک جزیره 18 20 22 16 14 13 19 21 23 15 17 12 10 آب و ساختمان (نقش آب در طراحی ساختمان) خشک کرده و با خاک پر نمائید بهمان حالت طبیعی رها کنید از نظر فیزیکی اجتناب و از نظر دید در ارتباط از نظر فیزیکی و دید اجتناب شده است 11 آنچه ک

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مدرسه هنر و تاریخ هنر در آمریکا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد