سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

راهنمای طراحی و چیدمان آشپزخانه

اختصاصی از سورنا فایل راهنمای طراحی و چیدمان آشپزخانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

راهنمای طراحی و چیدمان آشپزخانه


راهنمای طراحی و چیدمان آشپزخانه

 

موضوع:پلانهای معماری مبلمان آشپزخانه

فایل:تصویر-----صفحات:63

شرح کوتاه: پلانهای معماری آشپزخانه در طرح ها و سبکهای متفاوت

 

 

چیدمان آشپزخانه اصول دارد:

معضل خانه‌های کوچک، بحث ایجاد بهترین فضا را نیز به همراه می‌آورد. اما واقعیت آن است که اگر کمی خلاق باشید از همین فضای اندک نیز می‌توانید بهره ببرید.در طراحی داخلی خانه‌های امروزی، آشپزخانه‌ها دیگر مانند گذشته اتاق‌هایی تنها مختص آشپزی و پخت‌وپز نیستند.در حقیقت به‌نوعی قسمتی از خانه به منظور تعاملات اجتماعی افراد خانه تلقی می‌شود.ازاین‌رو طراحی و چیدمان آن نیز از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار است.

آشپزخانه مهم ترین مکان برای خانم ها در منزل بشمار می رود. اگر دقت کرده باشید برای خرید منزل اولین جایی که به چشم خانم ها می آید آشپزخانه منزل است.در مطلب زیر یک ترین طراحی برای آشپزخانه های کوچک براتون گذاشتم. امیدوارم که خوشتون بیاد.شما طراحی Uشکل را در بسیاری از خانه‌های چندبخشی ویکتوریایی  و نیز آپارتمان‌های جدید شهری می‌بینید. این نوع طراحی یک فضای سه‌گوش ایده‌آل را برای کار ایجاد می‌کند که در آن فاصله میان سه نقطه اصلی (یخچال، سینک، اجاق گاز) در بهترین حالت خود است و میزان پیاده‌روی میان این سه نقطه در طول زمان پخت‌وپز  کاهش می‌یابد.

اگر فکر می‌کنید که داشتن آشپزخانه کوچک به معنی فراموش کردن استفاده از قفسه‌های بدون در و نیز نداشتن کابینت‌ها فوقانی است به عکس بالا نگاهی بیاندازید. این مسئله کاملا به تعداد افرادی که معمولا در آشپزخانه حضور پیدا می‌کنند و میزان فضاهای نگهدارنده مورد نیاز شما بستگی دارد. پس از این‌که در مورد ظروف غیرضروری و وسایلی که باید به انباری بروند تصمیم‌ گرفتید، فقط فضای فوقانی یکی از دیوارها را به کابینت‌های بالایی اختصاص دهید. با این کار فضا بازتر به نظر می‌رسد و نور بیش‌تری وارد آشپزخانه کوچک شما می‌شود.

وقتی بهترین طراحی و چیدمان در آشپزخانه شما به وجود آمد و از فضای خود راضی شدید، اکنون چگونه می‌توان فضا را حتی بزرگ‌تر نشان داد؟

 

با پرداخت و دانلود این فایل استآرشیتکت را حمایت خواهید کرد.

 


دانلود با لینک مستقیم


راهنمای طراحی و چیدمان آشپزخانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد