سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مهاجرت از ویندوز به لینوکس 47 ص

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مهاجرت از ویندوز به لینوکس 47 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 51

 

 

 

 

81035791

زمستان84

فهرست

2

مقدمه 3 آشنایی کوتاه با لینوکس آشنایی کوتاه با ویندوز 4 لینوکس با ویندوز چه تفاوتی دارد؟ 6

مقایسه چند سیستم عامل 7

مزیت های ویندوز بر لینوکس 16

مزیت های لینوکس بر ویندوز 18

محبوبیت لینوکس را با امنیت گره نزنیم 21

ویندوز امن تر از لینوکس است 25

ویندوز یا لینوکس 27

انتخاب سیستم عامل مناسب 31

نتیجه گیری 41

مقدمه

سیستم عامل، یک نرم افزار سیستمی بسیار پیچیده است که  بین کاربر و سخت افزار ارتباط برقرار میکند.در بین اجزای مختلف تشکیل دهنده فناوری اطلاعات اعم از سخت افزار ،نرم افزار و شبکه، نقش روح در جسم را دارد و محصولی کاربردی است که همراه سخت افزار برای استفاده ارائه می شود.به طور قطع هیچ کامپیوتری بدون سیستم عامل قادر به انجام کار نیست.

در واقع مجموعه دستورات سیستم عامل، در ابتدای راه اندازی کامپیوتردر حافظه بارگذاری شده و به نحوی مدیریت سیستم را در اختیار میگیرد .از ابتدای ظهور کامپیوترسیستم عامل نقش موثری در بهبود عملیات کار با وOs/2 ,Mac os,BE os ,unix : سخت افزار ایفا کرده است . امروزه با وجود سیستم عاملهایی مانند

واز این قبیل انتخاب بهترین سیستم برای کاربران و مدیران سیستم دشوار شده  است .زیرا هرWINDOWS

سیستم عامل بر روی یک ماشین مختص خود اجرا شده، فواید و همچنین مزایای خاص خود را دارد .از

Symetric و سیستم های مبتنی بر Multi task , Multi User دستاوردهای مهم سیستمهای جدید

است.Multi Processing

از دستاوردهای مهم سیستم عاملهای پیچیده و قدرتمند است .با این تکنیک، سیستم عاملها قادر به استفاده SMP

از چندین پردازنده بر روی یک سیستم واحد هستند. با بهره گیری از این تکنیک در صورت از کار افتادن یکی از پردازنده ها، پردازشها به پردازنده های دیگر محول خواهند شد و همین امر برای سیستم عاملهای فوق، یک مزیت شمرده میشود.معمولا این سیستم عاملها برای مصارف بسیار مهم و سنگین که هیچگاه نباید سیستم از کار بیافتد، مورد استفاده قرار میگیرند .این گونه سیستمها را به راحتی و با اضافه کردن چندین پردازنده میتوان ارتقاء داد و بر قدرت آنها افزود.

در سیستم عاملهای قدیمی مانندDOS پردازشها به صورت تک کاره و همچنین تک کاربره بود و امکاناتی برای ایجاد برنامه های چند کاره از طرف سیستم عامل تدارک دیده نشده بودو با استفاده از وقفه ها نیز این کار به صورت دشوار و وقت گیر قابل انجام بود که همین محدودیتها از محبوبیت این سیستم عامل بسیارکاسته است .اما در سیستم عاملهای بزرگتر و پیچیده تر،  کاربر در هر زمان می تواند چندین برنامه را فعال کرده و از آنها به طور همزمان استفاده کند .در این  نوع سیستم عاملها  از منابع وزمان CPU به بهترین شکل استفاده خواهد شد.

سیستم عامل UNIX جد Linux از سالهای گذشته تا به امروز , جزء محبوبنرین Os ها در جهان بوده و علت ان نیز مشخص است, زیرا در یک محیط توزیع شده با قدرت بالا , به کاربران سرویس مناسبی ارائه می کند.این سیستم عامل توسط ken tompson ایجاد شد و اولین بار درسال 1970 در شرکت T&AT برای استفاده در محیط چند وظیفه ای , روی کامپیوترهای کوچک Computer) (Miniو بزرگ (mainframe) نصب و راه اندازی شد.

آشنایی کوتاه با Linux

سیستم عامل Linux نسخه رایگانی از Unix است که توسط لینوس توروالدز در دانشگاه هلسینکی در کشور فنلاند و با کمک جمعی از برنامه نویسان Unix طراحی و ساخته شد و به منظور قدردانی از زحمات وی, هسته این سیستم عامل Linux نامیده شد.

لینوس توروالدزتنها اقدام به ایجادکرنل لینوکس کرد و کاری فراتر از این انجام نداد .در حقیقت به این سیستم است. ریچارد استالمن درLinux است و فقط هسته ان GNU گفته میشودزیرا اساس ان GNU/Linuxعامل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مهاجرت از ویندوز به لینوکس 47 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد