سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI موقعیت خودرو دقیق به عنوان یک پارامتر اساسی برای سیستم های تعمیر و نگهداری راه آهن آهنگ خود آگاه هوشمند

اختصاصی از سورنا فایل دانلود مقاله ISI موقعیت خودرو دقیق به عنوان یک پارامتر اساسی برای سیستم های تعمیر و نگهداری راه آهن آهنگ خود آگاه هوشمند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :موقعیت خودرو دقیق به عنوان یک پارامتر اساسی برای سیستم های تعمیر و نگهداری راه آهن آهنگ خود آگاه هوشمند

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Precise vehicle location as a fundamental parameter for intelligent self-aware rail-track maintenance systems

تعداد صفحه :6

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2014

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
صنعت راه آهن در انگلستان است دستخوش تغییرات قابل توجهی در پاسخ به یک چشم انداز نوسازی برای 2040. توسعه و پیاده سازی از این خواهد برای راه آهن کاملا خودکار و ایمن شود. زمان واقعی تنظیم ترافیک را به عملکرد شبکه بهینه سازی، با قطار در حال اجرا در پی در یک منطقه ایمنی قابل حمل مجاور. بحرانی، تعمیر و نگهداری خواهد trainborne هوشمند و سیستم های مبتنی بر مسیر استفاده کنید. این اطلاعات دقیق و به موقع برای مداخله بر اساس شرایط در مکان های دقیق مسیر ارائه، کاهش خرابی در اختیار داشتن و به حداقل رساندن حضور کارگران در راه آهن کار می کند. واضح است، اطلاعات دقیقی از محل در زمان واقعی قطار است از اهمیت برخوردار است.
تقاضا دقت موضعی از راه آهن آینده کمتر از 2M است. چالش مهمی که از این شرط قابلیت به حل و فصل اشغال قطار را در آهنگ های مجاور، با بالاترین درجه از اعتماد به نفس است. قطعنامه ظریف برای محل گسل مانند آسیب یا قطعات از دست رفته مورد نیاز است، دقیقا.
محل سکونت از قطار در حال حاضر در فن آوری مسیر سیگنالینگ متکی است. با این حال، این سیستم ها عمدتا نشانه ای از حضور قطار در بخش های مسیر گسسته فراهم می کند. استاندارد جهانی ناوبری ماهواره ای سیستم (GNSS)، دقیقا و قابل اعتماد نمی تواند حل مکان به صورت مورد نیاز است.
در چارچوب نیازهای راه آهن آینده، دولت از فن آوری های محل هنر و سیستم های بررسی و نقد شد. مشخص شد که هیچ تکنولوژی فعلی قادر به حل مکان به عنوان مورد نیاز است. عدم قطعیت یک عامل مهم است. یک روش جدید یکپارچه با استفاده از فن آوری تعریف و فرآیند همجوشی داده کارآمد تر، به طور بالقوه می تواند یک راه حل دقیق تر و قوی ارائه دهد. معماری همجوشی داده فعال کردن سیستم های تعمیر و نگهداری راه آهن آهنگ خود آگاه هوشمند ارائه شده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI موقعیت خودرو دقیق به عنوان یک پارامتر اساسی برای سیستم های تعمیر و نگهداری راه آهن آهنگ خود آگاه هوشمند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد