سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نابودگر ریپورت تلگرام

اختصاصی از سورنا فایل نابودگر ریپورت تلگرام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نابودگر ریپورت تلگرام

اولین برنامه که به طور مستقیم به سرور تلگرام متصل است و درهمان لحضه فقط با دادن شماره تلفن خود از ریپورت خارج می شوید!

نکته:این برنامه در عرض چند ثانیه در دفعات اول و دوم استفاده از برنامه شما را از ریپورت خارج می کند و در دفعات بعدی ممکن است حداکثر 1 ساعت طول بکشد!

 


دانلود با لینک مستقیم


نابودگر ریپورت تلگرام

پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها

اختصاصی از سورنا فایل پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها


پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها
مقدمه
با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات، امنیت به یکی از مهمترین مباحث در فرآیند طراحی و مدیریت سازمان‌ها تبدیل شده است. به خصوص در سیستم‌های بانکداری یکی از اصلی‌ترین مسائل مطرح، تأمین امنیت لازم برای انواع سیستم‌ها و سرویس‏های بانکی است.اصولاً امنیت بانک در دو سطح قابل بررسی است. سطح اول مربوط به امنیت پیام‏هایی است که بین بانک و مشتریان مبادله می‏شود. این نوع امنیت شامل تصدیق اصالت کاربران، صحت (عدم تغییر داده در زمان انتقال)، عدم انکار (جلوگیری از انکار هر یک از طرفین بعد از انجام کامل تراکنش)، محدود ساختن دسترسی به سیستم برای کاربران مجاز و تصدیق اصالت شده (براساس سیاست امنیتی تعیین شده) و حفظ محرمانگی است.سطح دوم از مسائل امنیتی مرتبط با سیستم بانک الکترونیکی، امنیت محیطی است که داده‌های بانکی و اطلاعات مشتریان در آن قرار می‏گیرد. این نوع امنیت با اعمال کنتر‏ل‏های داخلی و یا دیگر احتیاط‏های امنیتی امکان‏پذیر می‏شود.
 
 
کلمات کلیدی:

امنیت بانکها

برنامه‌ریزی امنیتی

نظارت و ارزیابی امنیتی

سیاست‌های نظارت امنیتی

ریسک در سیستمهای بانکی

سیاست‌های مدیریتی امنیتی بانکداری

 
 
 

1-1 فاکتورهای امنیتی

به طور کلی، برای برقراری یک محیط امن، چند فاکتور اساسی باید موجود باشد. این فاکتورها عبارتند از:
• جامعیت : اطمینان از اینکه اطلاعات صحیح و کامل است. 
• محرمانگی : اطمینان از اینکه اطلاعات تنها توسط افراد یا سازمان‌های مجاز قابل استفاده است و هیچ‌گونه فاش‌سازی اطلاعات برای افراد تشخیص و تأیید هویت نشده صورت نخواهد گرفت.
• شناسایی و اعتبار سنجی : گیرنده و فرستنده، هر دو باید بتوانند از هویت طرف مقابل خود مطمئن باشند. 
• دسترس‌پذیری: اطمینان از اینکه سیستم مسئول تحویل، ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات همواره در زمان نیاز و در دسترس افراد مربوطه باشد. 
• انکارنا‌پذیری : هیچ یک از دو سوی ارتباط نتوانند مشارکت خود در ارتباط را انکار کنند.
برای رسیدن به یک طرح مناسب و کارا در ارتباط با امنیت بایست برای برقراری توازن در سه مورد تصمیم‌گیری کنیم:
• ارائة سرویس در برابر امن‌سازی: ارائة برخی از سرویس‌ها و وجود آنها در شبکه از اهمیت بالایی برخوردار نیست. باید تصمیم گرفت که چه سرویس‌هایی را می‌خواهیم ارائه کنیم. این سرویس‌ها باید آنقدر ارزشمند و مهم باشند تا صرف زمان و انرژی برای امن‌سازی آنها بیهوده نباشد.
• سادگی استفاده  در برابر امنیت: امن‌سازی سیستم، استفاده از آن را مشکل‌تر می‌کند. هر چه یک سیستم امن‌تر باشد استفاده از آن نیز مشکل‌تر خواهد بود. زیرا امنیت محدودیت ایجاد می‌کند، بنابراین باید بین قابلیت‌استفاده  و میزان امنیت تعادلی را برقرار ساخت. 
• هزینة برقرار‌سازی امنیت در برابر خطر از دست دادن : طراحی و پیاده‌سازی امنیت نیازمند صرف هزینه‌هایی در بخش‌های نیروی انسانی، نرم‌افزار و سخت‌افزار خواهد بود. باید مجموع هزینه‌هایی که در صورت از دست دادن هر کدام از منابع یا اطلاعات داخلی به شرکت اعمال می‌شوند محاسبه شده و بین این هزینه‌ها و هزینه‌های تأمین امنیت تعادل برقرار شود. هزینة از دست دادن منابع باید با توجه به احتمال از دست دادن آنها مورد محاسبه قرار گیرند. در صورتی‌که احتمال از دست دادن یا دچار مشکل شدن یک منبع بسیار پایین باشد و آن منبع از درجة اهمیت بالایی نیز برخوردار نباشد صرف هزینه زیاد برای امن‌سازی آن بهینه نخواهد بود.
 
 
 
 
فهرست مطالب
1 مقدمه 6
1-1 فاکتورهای امنیتی 6
1-2 فرآیند امن‌سازی 7
2 آشنایی با پروتکلهای امنیتی 9
2-1 پروتکل PKI 9
2-2 SET 10
2.2.1 مدل SET 11
2-3 S-HTTP 13
2-4 S-MIME 13
2-5 SSL 14
2-6 SEPP 15
2-7 PCT 15
3 برنامه‌ریزی امنیتی 17
3-1 برنامه‌ریزی استراتژیک امنیت 17
3.1.1 سیاست‌های برنامه‌ریزی استراتژیک 18
3-2 برنامه‌ریزی سیاست‌های امنیتی 18
3.2.1 استراتژی‌‌های طراحی سیاست‌ها 21
3-3 نمونه‌ای از سیاست‌های مدیریتی امنیتی بانکداری 22
3-4 سیاستهای مدیریتی 23
3.4.1 نظارت مدیریتی 23
3.4.2 کنترل‌های امنیتی 25
3.4.3 مدیریت ریسک‌های حقوقی و حیثیت 28
3-5 سیاستهای اجزای سیستم 30
3.5.1 سیاست سازمان 31
3.5.2 سیاست امنیت اطلاعات 31
3.5.2.1 طبقه‌بندی اطلاعات 32
3.5.3 سیاست امنیت کارکنان 35
3.5.3.1 اصول اخلاقی 35
3.5.3.2 سیاست کلمات عبور 35
3.5.3.3 سیاست عمومی نرم‌افزار 37
3.5.3.4 شبکه‌ها 37
3.5.3.5 اینترنت 38
3.5.3.6 کامپیوترهای قابل‌حمل و laptop ها 39
3.5.4 سیاست کامپیوتر و شبکه 40
3.5.4.1 سیاست مدیریت سیستم 40
3.5.4.2 سیاست شبکه 45
3.5.4.3 سیاست توسعة نرم‌افزار 47
4 تحلیل مخاطرات 48
4-1 مراحل مدیریت مخاطرات 48
4.1.1 تعیین منابع و موجودی‌ها 49
4.1.2 تعیین خطرات امنیتی ممکن 49
4.1.3 استخراج آسیب‌پذیری‌ها 50
4.1.4 شناسایی حفاظهای موجود و در دست اقدام 51
4.1.5 ارزیابی مخاطرات 52
4.1.6 ارائه راهکارهای مقابله با مخاطرات 53
4.1.7 ریسک در سیستمهای بانکی 54
4.1.7.1 ریسک عملیات 54
4.1.7.2 ریسک محرمانگی 55
4.1.7.3 ریسک حقوقی 55
4.1.7.4 ریسک حیثیت 56
4.1.7.5 ریسک اعتبار 56
4.1.7.6 ریسک نرخ بهره 56
4.1.7.7 ریسک تسویه 57
4.1.7.8 ریسک قیمت 57
4.1.7.9 ریسک مبادلة خارجی 57
4.1.7.10 ریسک تراکنش 57
4.1.7.11 ریسک استراتژیک 58
4.1.7.12 مثال‌هایی از انواع ریسک 58
5 حفاظ‌های امنیتی و سیاست‌های آنها 63
5-1 امنیت فیزیکی 63
5.1.1 کنترل دسترسی فیزیکی 63
5.1.2 اعتبار سنجی فیزیکی 65
5.1.3 منبع تغذیه وقفه ناپذیر2 65
5.1.4 سیاست‌های امنیت فیزیکی 66
5.1.4.1 محافظت ساختمانی و جلوگیری از دزدی 66
5.1.4.2 محافظت در برابر آتش 67
5.1.4.3 محافظت در برابر آب / مایعات 68
5.1.4.4 محافظت در برابر حوادث طبیعی 68
5.1.4.5 محفاظت از سیم کشی‌ها 68
5.1.4.6 محفاظت در مقابل برق 69
5-2 تعیین هویت و تصدیق اصالت (I & A) 70
5.2.1 سیاست‌های تشخیص هویت 71
5-3 کنترل دسترسی 71
5.3.1 سیاست‌های کنترل دسترسی 73
5-4 رمزنگاری 75
5.4.1.1 محافظت از محرمانگی دادهها 77
5.4.1.2 محافظت از تمامیت دادهها 77
5.4.1.3 عدم انکار 78
5.4.1.4 تصدیق اصالت داده 78
5.4.1.5 مدیریت کلید 78
5.4.2 سیاست‌های رمزنگاری 79
5-5 محافظت در برابر کدهای مخرب 80
5.5.1 اقسام برنامه‌های مزاحم و مخرب 81
5.5.2 سیاست‌های ضد کدهای مخرب 83
5-6 دیواره آتش 84
5.6.1 سیاست‌های دیواره آتش 87
5-7 سیستم‌های تشخیص نفوذ 90
5.7.1 سیاست‌های تشخیص نفوذ 91
5-8 شبکه خصوصی مجازی ( (VPN 93
5-9 امنیت سیستم عامل 94
5.9.1 محکم‌سازی سیستم 95
5.9.2 سیاست‌های امنیت سیستم‌عامل 96
5.9.2.1 امنیت در سرورها 97
5.9.2.2 امنیت در سیستم های Desktop 97
6 نگهداری و پشتیبانی امنیتی 99
6-1 نظارت و ارزیابی امنیتی 99
6.1.1 سیاست‌های نظارت امنیتی 102
6-2 نصب، پیکربندی و کنترل تغییرات 104
6.2.1 سیاست‌های مدیریت پیکربندی 105
6-3 سیستم‌هایی با دسترسی بالا 106
6.3.1 مدیریت تحمل‌پذیری خطا 108
6.3.2 پشتیبان‌گیری 109
6.3.3 خوشه‌بندی 110
6.3.4 سیاست‌های دسترس‌پذیری بالا 110
6-4 مدیریت حوادث 111
6.4.1 سیاست‌های مدیریت حوادث 113
6-5 آموزش و تربیت امنیتی 114
6.5.1 سیاست‌های آموزش و آگاهی رسانی 115
7 ضمیمه الف – برخی از تهدیدات متداول 117
8 ضمیمه ب – برخی از آسیب‌پذیری‌های متداول 120

دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها

رساله موزه مردم شناسی

اختصاصی از سورنا فایل رساله موزه مردم شناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رساله موزه مردم شناسی


رساله موزه مردم شناسی

رساله موزه مردم شناسی 

دانلود رساله پایان نامه معماری طراحی موزه مردم شناسی  136 صفحه با فرمت word 

 

 

 

 

فهرست مندرجات

 

روش تحقیق و موانع موجود در مسیر تحقیق................................................ 1

سازماندهی تحقیق................................................................................ 1

ضرورت طرح.................................................................................2

1-ضرورت های کمی........................................................................2

2-ضرورت های کیفی.........................................................................2

مقدمه............................................................................................... 3

 

الف ) شناخت

بخش اول: مطالعات پایه

فصل اول: تعریف و تاریخچه پیدایش موزه.................................................. 7

- تعریف موزه.................................................................................... 7

- تاریخچه موزه در جهان....................................................................... 8

- نهادینه شدن موزه‌ها........................................................................... 9

فصل دوم: تاریخچه موزه در ایران.......................................................... 11

- نهادینه شدن موزه در ایران................................................................. 11

1- موزه همایونی.............................................................................. 11

2- موزه ملی.................................................................................... 11

3- موزه دانشکده افسری...................................................................... 11

4- موزه هنر و صنایع........................................................................ 11

5- موزه مردم‌شناسی تهران.................................................................. 12

فصل سوم: طبقه‌بندی موزه‌ها................................................................ 13

الف- موزه تاریخی............................................................................. 13

- موزه‌های باستان‌شناسی..................................................................... 14

- موزه‌های اماکن باستانی..................................................................... 14

- موزه‌های انسان‌شناسی...................................................................... 14

ب- موزه‌های هنری........................................................................... 14

ج- موزه‌های علمی............................................................................ 15

- موزه‌های علوم طبیعی....................................................................... 16

- موزه‌های علوم و فنون...................................................................... 16

فصل چهارم: ساختار و عملکرد موزه....................................................... 17

- عملکرد موزه................................................................................. 18

الف- نقش و عملکرد اجتماعی موزه........................................................ 18

- خدمات اجتماعی موزه....................................................................... 18

- شناخت میراث و ارزشهای فرهنگی...................................................... 19

- شناخت مخاطبان موزه...................................................................... 19

ب- ساختار علمی موزه....................................................................... 20

- برنامه‌ریزی مجموعه........................................................................ 20

1- اهداف موزه................................................................................ 20

2- نیاز فرهنگی جامعه....................................................................... 20

نتیجه گیری....................................................................................21

بخش دوم : مطالعات تطبیقی

فصل اول: بررسی چند نمونه مشابه در ایران.................................................

1- موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت چنار تهران........................................

2- موزه آبگینه تهران.............................................................................

3- موزه ابیض تهران.............................................................................

4- موزه خط میرعماد.............................................................................

5- موزه بانک ملی................................................................................

6- کتابخانه و موزه ملی ملک تهران............................................................

نتیجه گیری......................................................................................

فصل دوم:بررسی چند نمونه در خارج از ایران.............................................

1- موزه جهان نما..................................................................................

2- گسترش موزه لوور............................................................................

- رعایت ارتفاع کم حجم خارجی هرم...........................................................

- انتخاب شیشه در مقابل سنگ..................................................................

3- موزه گوگنهایم بیلبائو..........................................................................

4- موزه گوگنهایم..................................................................................

طرح و معماری....................................................................................

تغییرات و بازسازی...............................................................................

نتیجه گیری.........................................................................................

بخش سوم: مطالعات زمینه

معیار های مکان یابی موزه.......................................................................

مکان یابی موزه در داخل شهر...................................................................

مکان یابی موزه در حومه شهر...................................................................

مکان یابی موزه وابسته به زمین خاص.........................................................

بررسی عوامل موثر در مکانیابی پروژه........................................................

بررسی عوامل تاریخی............................................................................

بررسی عوامل کالبدی.............................................................................

بررسی عوامل کارکردی..........................................................................

مکان یابی...........................................................................................

سایت ...............................................................................................

نکات مثبت..........................................................................................

مطالعات اقلیمی.....................................................................................

مطالعات کالبدی شهر مشهد.......................................................................

حوزه بندی اراضی شهر به لحاظ عوامل مؤثر در مکانیابی..................................

پدیده اجتماعی شهر................................................................................

هدف از مسافرت زائران و مسافران............................................................

مطالعات فرهنگی..................................................................................

مساحت سرانه کاربریهای فرهنگی موجود در مقیاس شهر..................................

بررسی طرحهای مؤثر در تغییر سرانه کاربری فرهنگی در مشهد.........................

چکیده مطالب.......................................................................................

عوامل تأثیر گذار بر شکل گیری موزه در شهر................................................

عوامل تأثیرگذار در مکانیابی موزه در خارج شهر............................................

محورهای عمده شهر مشهد.......................................................................

محورهای عمده.....................................................................................

عناصر شاخص....................................................................................

زمین شناسی و خاک...............................................................................

  1. زمین شناسی....................................................................................
  2. خاکها.............................................................................................
  3. مشکلات خاکها..................................................................................

جایگاه جغرافیایی،نا همواریها،آب و هوا ،پوشش گیاهی و زندگی جانوری...............

  1. جایگاه جغرافیایی ، حدود ، پهنه.............................................................
  2. ناهمواریها.......................................................................................
  3. دره ها ، دشت ها ، بیابانها....................................................................
  4. آب و هوا........................................................................................
  5. آبها...............................................................................................
  6. پوشش گیاهی...................................................................................
  7. محیط زیست....................................................................................
  8. نتیجه گیری..........................................................................................

 

 

بخش چهارم : مطالعات تکمیلی

فصل اول: فضای فیزیکی موزه.................................................................

الف- محل و ساختمان موزه......................................................................

ب- تالارهای نمایشی..............................................................................

- ویترین............................................................................................

- تالار ورودی......................................................................................

- دیوار و کفپوش تالار............................................................................

- پنجره‌ها و درب‌ها...............................................................................

- نور در تالارهای نمایشی.......................................................................

a- نور (روشنایی در بالا)........................................................................

b- نور  (روشنایی) جانبی.......................................................................

2- نور الکتریکی..................................................................................

- استفاده از تقسیم فضا............................................................................

- نحوه نمایش و ارائه آثار در فضاهای موزه..................................................

a- ارائه و نمایش آثار در داخل تالار بصورت آزاد..........................................

b- ارائه و نمایش آثار در داخل ویترین........................................................

c- نمایش آثار در فضاهای باز و فضای سبز موزه...........................................

ج- مراکز جانبی موزه.............................................................................

- تالارهای نمایشگاه موقت و سخنرانی.........................................................

- کتابخانه و مرکز اسناد...........................................................................

- انبار و مخزن.....................................................................................

- کارگاه..............................................................................................

آزمایشگاه...........................................................................................

چایخانه و کافه تریا................................................................................

د- بخش امور اداری، فنی، خدماتی و تأسیساتی...............................................

- بخش اداری.......................................................................................

- تجهیزات فنی و تأسیسات موزه................................................................

1- سیستم برق......................................................................................

2- سیستم تهویه....................................................................................

3- مقابله با سرقت.................................................................................

4- مقابله با آتش‌سوزی............................................................................

5- آسانسور و بالابر...............................................................................

و- محوطه بیرونی.................................................................................

فصل دوم: موزه‌های مستقر در بناهای قدیمی..................................................

فصل سوم: تعریف حریم‌ بنای قدیم..............................................................

- حریم فنی بنای قدیمی............................................................................

- حریم منظری ابنیه...............................................................................

- حریم کیفی ابنیه..................................................................................

- احیاء بعنوان مهمترین اصل در نگهداری ابنیه..............................................

- نیازهای قابل پیش‌بینی ابنیه....................................................................

الف- رفع نیازهای روزمره خدماتی.............................................................

ب- رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی..........................................................

- ابنیه قدیمی سازگارتر با عملکردهای روز...................................................

- جاهای میان فزا..................................................................................

- پیش زمینه‌ها.....................................................................................

- راهکار............................................................................................  

فصل چهارم:ضوابط و مقررات اراضی فرهنگی (برگرفته شده از طرح جامع)..........

الف)موارد استفاده از زمین.................................................................

ب)ضوابط مربوط به تفکیک زمین.............................................................

ج)ضوابط مربوط به احداث زمین..............................................................

-استاندارهایی درباره  نمایشگاه...................................................................

  1. خصوصیات سالن نمایشگاه.....................................................................

-نور نمایشگاه......................................................................................

  1. معماری داخلی نمایشگاه........................................................................

-کف پوشها.........................................................................................

نتیجه گیری.....................................................

بخش پنجم: تجزیه و تحلیل

فصل اول : برنامه فیزیکی.....................................................................

فصل دوم : مبانی نظری........................................................................

فصل سوم : آنالیز سایت........................................................................

فصل سوم : قابلیت سنجی اراضی(طرح ساختاری).........................................

1-قابلیت های کالبدی..........................................................................

2-قابلیت های عملکردی.......................................................................

3-قابلیت های دسترسی........................................................................

فصل چهارم :  طرح...........................................................................

 

 

رساله موزه مردم شناسی , دانلود رساله موزه مردم شناسی ، رساله معماری موزه مردم شناسی،دانلود پایان نامه موزه مردم شناسی،  پایان نامه موزه مردم شناسی , پایان نامه طراحی موزه مردم شناسی، مطالعات موزه مردم شناسی , برنامه فیزیکی, طراحی, پروژه, طراحی معماری,ریز فضاها،پلان، موزه مردم شناسی، رساله معماری، پایان نامه معماری، مطالعات معماری ، رساله ی موزه مردم شناسی، رساله موزه مردم شناسی ، پایان نامه معماری موزه مردم شناسی، دانلود پایان نامه موزه مردم شناسی 


دانلود با لینک مستقیم


رساله موزه مردم شناسی

کامپوننت فروش بر اساس سیستم امتیاز دهی 2.0.4 AlphaUserPoints

اختصاصی از سورنا فایل کامپوننت فروش بر اساس سیستم امتیاز دهی 2.0.4 AlphaUserPoints دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کامپوننت فروش بر اساس سیستم امتیاز دهی 2.0.4 AlphaUserPoints


کامپوننت فروش بر اساس سیستم امتیاز دهی  2.0.4 AlphaUserPoints

پرتال هایی که اساس کاری آنها بر پایه کاربران بنا می شود، همیشه به دنبال تشویق کاربران خود و ایجاد میل و رغبت بیشتر در آنها میگردند. از جمله امکاناتی که می توان برای این سایت ها برشمرد امکان امتیاز دهی به کاربران است. زمانی که فعالیت کاربران به همراه امتیاز باشد، به همان میزان میل و رغبت کاربران به فعالیت در پرتال بیشتر خواهد شد.
جوملا که امروزه بیشتر آن را پرتال ساز می نامند تا سایت ساز ، افزونه هایی را برای این کار منتشرکرده است.

افزونه ی کاربردی Alpha User Point که به اختصار آن را AUP می نامند ، این امکان را به سایت شما خواهد داد که امتیازاتی را برای کاربران به ازای فعالیت آنها در نظر بگیرید. به عنوان مثال شما در سایت خود به ازای ارسال یک مطلب 20 امتیاز تعیین می‌کنید، فایل‌هایی نیز برای افرادی که 100 امتیاز داشته باشند فعال خواهید کرد. کاربر با ارسال 5 مطلب در سایت شما به فایل‌های مربوطه دسترسی پیدا خواهد کرد.

نوع دیگر استفاده از این افزونه بصورت فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید با استفاده از کدهای شارژی که این کامپوننت بصورت عمده تولید می کند ، به کاربران خود امتیاز بفروشید و برای محصولات خود به جای قیمت از امتیاز استفاده کنید. به عنوان مثال محصولی را با قیمت 2000 تومان را با امتیازی معادل 2000 بفروش برسانید و کاربر با خرید کد شارژ 2000 امتیازی قادر به خرید محصول مورد نظر باشد.

گسترش راحت کامپوننت برای اتصال به سیستم ها باعث شده که در انتشار افزونه ها ، هماهنگی با این کامپوننت جزو محاسن به شمار رود.

برخی ازمحاسن بارز کامپوننت

1-    امکان ادغام باکامپوننت Jomsocial
2-    امکان ادغام با VirtueMart
3-    امکان ادغام با Jdownload
4-    برقراری ارتباط باسایر کامپوننت ها
5-    امکان خرید امتیاز از PayPal
6-    کد ژنراتور اختصاصی برای تولید کدهای شارژ
7-    امکان تعیین انقضاء برای کدهای شارژ
8-    امکان افزایش کد ها بصورت مناسبتی(به عنوان مثال برای تولد کاربر امتیاز در نظر بگیرید)
9-    خروجی گرفتن از فعالیت کاربران
10-    دارای پروفایل اختصاصی برای کاربران بهمراه آواتار
11-    امکان اختصاص مدال به کاربران و تعیین امتیاز برای دریافت مدال
12-    نمایش آمار کاربران فعال
13-    امکان برگزاری مسابقات شانسی
14-    امکان ارسال دعوتنامه
15-    پشتیبانی از SEF
16-    قابلیت تعریف امتیاز با انقضاء
17-    و ...


دانلود با لینک مستقیم


کامپوننت فروش بر اساس سیستم امتیاز دهی 2.0.4 AlphaUserPoints