سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی

اختصاصی از سورنا فایل بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی


بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی

مقالات علمی پژوهشی کامپیوتر با فرمت    Pdf       صفحات      14

چکیده:
با پیدایش تجارت الکترونیکی بسیاری از بخشهای اقتصادی و صنعتی، کمابیش تحت تأثیر این فناوری نوید بخش قرار گرفتهاند. با این
وجود، نفوذ تجارت الکترونیکی در هیچ صنعتی مانند صنعت بانکداری مشهود نبوده است. امروزه استفاده از بانکداری اینترنتی بیش از
آنکه یک مزیت باشد، یک ضرورت است و بانکها ناچارند برای بقا خود وکاهش هزینهها خدماتشان را به صورت الکترونیکی ارائه
دهند. اما به نظر میرسد این خدمات چنان که باید و شاید مورد استقبال واقع نشده است. با توجه به این نکته و با انجام مطالعه در زمینه
عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی، مشخص گردیده که وفاداری و رضایت و بازاریابی اجتماعی میتوانند بر قصد استفاده مشتریان
از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر بسزایی داشته باشند. بازاریابی اجتماعی مفهومی مهمی است که در میان فلسفههای پنجگانه بازاریابی
مطرح گردیده است. هدف بازاریابی اجتماعی، تنها فرآیند مبادله و دادوستد نیست، بلکه هدف و مقصد والاتری دارد و آن تأثیرگذاری
بر اعمال و رفتار افراد در اجتماع است. از آن جا که اعتماد مشتری هم از نظر منطقی و هم تجربی متغیر مهمی در روابط میباشد، لذا
ضرورت دارد تا سازمانهای ارائه دهنده کالا و خدمات اینترنتی در جهت حفظ و نگهداری مشتریان گام بردارند در پژوهش حاضر به
بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک بین مشتریان بانک سپه اصفهان پرداخته شده است. این تحقیق
کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی بوده و همچنین جامعه آماری آن مشتریان بانک سپه اصفهان به تعداد 444 نفر میباشد. روش نمونه -
گیری برای این تحقیق روش نمونه گیری تصادفی طبقهای میباشد. حجم نمونه آماری برای این پژوهش با استفاده از جدول مورگان برابر
531 نفر به دست آمد. جمع آوری اطلاعات توسط دو پرسشنامهی وفاداری مشتری اکترونیکی و پرسشنامهی استراتژیهای بازاریابی
اجتماعی انجام گرفت. روایی پرسشنامهها به صورت محتوایی و صوری توسط متخصصان تأیید شد و پایایی پرسشنامهها به کمک ضریب
4 تأیید شد. برای آزمون فرضیههای / 4و پرسشنامهی استراتژیهای بازاریابی اجتماعی 83 / آلفا کرونباخ برای پرسشنامهی وفاداری مشتری 87
تحقیق از معادلات ساختاری به کمک نرمافزار آموس استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان داد استراتژیهای قیمت، خدمات،
ترویج، محیط، شراکت بازاریابی اجتماعی بر وفاداری در بین مشتریان الکترونیکی بانک سپه شهر اصفهان تأثیر دارد.
واژگان کلیدی: بازاریابی، بازاریابی اجتماعی، مشتریان الکترونیکی، استراتژی، وفاداری، رضایت مشتری

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر وفاداری مشتریان الکترونیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد