سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سورنا فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان

اختصاصی از سورنا فایل بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان


بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان

پایان نامه کارشناسی ارشد   با فرمت    Doc       صفحات      135

فهرست مطالب

عنوان.............................................................................................صفحه

 

Contents

دانشگاه آزاد اسلامی. ‌ب

واحد ملایر. ‌ب

دانشکده تحصیلات تکمیلی. ‌ب

(گرایش بازگانی داخلی ( Error! Bookmark not defined.

عنوان: ‌ب

استاد راهنما: ‌ب

استاد مشاور: ‌ب

نگارش: ‌ب

فصل اول:کلیات تحقیق. 2

1-1-مقدمه: 3

2-1-بیان مسأله : 3

3-1-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق : 4

4-1-اهداف تحقیق : 5

1-5 سؤالات تحقیق: 5

6-1-فرضیه‏های تحقیق: 6

7-1-تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی : 6

8-1-متغیرهای مورد بررسی در قالب یک مدل مفهومی: 9

9-1-روش شناسی تحقیق: 9

10-1- جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه : 10

11-1- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها: 10

فصل دوم:ادبیات موضوع. 11

1-2- مقدمه: 12

2-2-مبانی نظری: 13

3-2- عوامل مؤثر بر توانمندی های نام تجاری.. 20

1-3-2- وفاداری نام تجاری.. 21

2-3-2-  ارزش های مشتری پسند 22

4-2- روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند 23

1-4-2-ویژگی های شخصیتی در برند 24

2-4-2- اثر شخصیت برند بر سه پیامد ارتباطی عمده (اعتماد، وفاداری و تعهد به برند) 24

5-2-نقش نام تجاری در موسسات.. 26

1-5-2-ارزش.. 27

2-5-2-علاقه مصرف کنندگان به نامهای تجاری.. 27

3-5-2-ایجاد انتخاب.. 28

4-5-2-تصمیم گیری آسان. 29

6-5-2- ارائه دهنده دوستی و رضایت.. 29

7-5-2-وفاداری به برند 29

8-5-2-رضایت.. 32

6-2-روشهای ارزیابی برند در دنیا 33

1-6-2- ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کنندگان – نظریه آکر. 33

2-6-2- نظریه کلر( (CBBE. 34

7-2- وفاداری به نام تجاری.. 36

1-7-2-طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری.. 37

1-1-7-2-بازار کالاهای مصرفی. 37

2-1-7-2-بازار کالاهای با دوام 38

3-1-7-2-بازار خدمات.. 38

8-2- شهرت برند و نقش آن در توسعه کسب و کار. 39

1-8-2-اهمیت خوش نامی (شهرت) تجاری یا برند 40

2-8-2- الزامات در ایجاد شهرت تجاری (برند) و علامت تجاری مناسب.. 41

2-5-8-2- ثبت نام های دامنه نشانی اینترنتی یا مرتبط با آن بلامانع است. 42

3-8-2- مدیریت شهرت تجاری (برند) 42

-2-8-4ارزش نام تجاری (برند) برای شرکت ها 43

1-5-8-2- حقوق مالکیت فکری.. 45

2-5-8-2-حقوق ناشی از ثبت علامت تجاری: 46

9-2- نقش های متمایز اعتبار نام تجاری  و وجهه نام تجاری  در انتخاب مشتری.. 47

10-2-اعتبار نام تجاری.. 49

11-2- وجهه نام تجاری.. 51

12-2-مدیریت نام تجاری.. 53

1-12-2-بیانیه ماموریت: 53

2-12-2-تدوین راهبرد نام تجاری: 55

13-2-ابعاد نام تجاری: 58

14-2-فایده ارزش برند 61

15-2-ابعاد ارزش برند 62

1-15-2-کیفیت ادراک شده 62

2-15-2-وفاداری برند 63

3-15-2-آگاهی برند 64

4-15-2-تداعی برند 65

16-2-  روابط میان ابعاد ارزش برند 65

17-2-منافع ایجاد وفاداری در مشتری.. 65

-2-18وفاداری مشتری.. 68

19-2- تاریخچه شرکت صنایع غذائی سحر هودان. 72

19-3-اهداف شرکت.. 73

19-4-جوایز و افتخارات : 74

19-5-گروه صنایع غذایی بهروز : 74

19-6-بهروز چگونه تاسیس شد؟ 74

20-2-پیشینه تحقیق: 75

1-15-2- پیشینه تحقیقات داخلی: 75

2-20-2- پیشینه تحقیقات خارجی: 78

فصل سوم:روش اجرای پژوهش.. 81

1-3-مقــدمه. 82

2-3- روش تحقیق. 82

3-3- جامعه آماری.. 83

4-3- نمونه و روش نمونه گیری.. 84

5-3- تجزیه و تحلیل داده ها 85

6-3- پایایی و روایی پرسشنامه. 86

1-6-3- روایی. 86

2-6-3) پایایی. 86

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها 88

1-4) مقدمه. 89

2-4) معرفی آزمونها و معیارها و ضرایب.. 89

1-2-4) آزمونها: 89

1-1-2-4) رگرسیون ساده 89

1-3-4( روش همبستگی اسپیرمن: 91

2-3-4) روش یو من _ وایت نی : 91

4-4  : آمار توصیفی. 92

1-4-4) : توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سن افراد را نشان می دهد. 92

2-4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب سابقه کار افراد را نشان می دهد. 94

3-4-4)توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات افراد را نشان می دهد. 95

(4-4-4): توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب جنسیت افراد را نشان می دهد. 96

5-4) آمار استنباطی و تجزیه و تحلیل داده ها 97

1-5-4 : بررسی و آزمون فرضیات بر مبنی ضریب همبستگی اسپیرمن. 98

1-1-5-4) فرضیه اول: بین وفاداری به برند بر میزان خرید موثر است. 98

2-1-5-4) فرضیه دوم: بین کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 99

3-1-5-4) فرضیه سوم : بین آگاهی از برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 100

4-1-5-4) فرضیه چهارم : بین تداعی برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 100

2-5-4 : بررسی فرضیه ی پژوهش بر اساس مدل رگرسیون. 102

1-2-5-4) فرضیه اول: بین وفاداری به برند بر میزان خرید موثر است. 102

2-2-5-4)فرضیه دوم: بین کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 104

3-2-5-4) فرضیه سوم:بین آگاهی از برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است......................................... 106

4-2-5-4)فرضیه چهارم : بین تداعی برند توسط مشتری بر میزان خرید موثر است. 108

3-5-4 : بررسی و آزمون فرضیات براساس  یو من- وایت نی. 110

1-3-5-4) فرضیه اصلی : متغیرهای ارزش برند در محصولات غذایی بهروز بیش از محصولات غذایی سحر بر میزان خرید موثر است. 110

2-3-5-4) فرضیه فرعی اول: وفاداری به برند در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر برمیزان خرید موثر است. 111

3-3-5-4) فرضیه فرعی دوم : کیفیت ادراک شده توسط مشتری در محصولات غذایی بهروز و محصولات  غذایی سحر بر میزان خرید موثر است. 112

4-3-5-4) فرضیه فرعی سوم : آگاهی از برند توسط مشتری در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر برمیزان خرید موثر است. 113

5-3-5- 4) فرضیه فرعی چهارم : تداعی برند توسط مشتری در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر برمیزان خرید موثر است. 114

فصل پنجم:نتیجه گیری.. 115

1-5) مقدمه ...........................................................................................................................116

2-5) نتیجه گیری ...................................................................................................................116

فرضیه اصلی : 116

فرضیه فرعی اول:. 117

فرضیه فرعی دوم : 117

فرضیه فرعی سوم : 117

فرضیه فرعی چهارم : 118

5-4-پیشنهادات کاربردی پژوهش: 118

5-5-پیشنهادات پژوهشی: 119

5-6- محدودیت های پژوهش.. 119

منابع: 120

 


فهرست اشکال و جداول

عنوان....................................................................................................................................................صفحه

جدول( 1-2-4) :  تجزیه واریانس رگرسیون ساده 90

جدول( 1-4)  : توزیع فراوانی برحسب سن. 92

جدول( 2-4) : توزیع فراوانی برحسب سابقه کار. 94

جدول( 3-4 ) : توزیع فراوانی بر حسب تحصیلات.. 95

جدول( 4-4 ) : توزیع فراوانی برحسب جنسیت.. 96

جدول(6-4) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن وفاداری به برند بر میزان خرید .............................................  99

جدول( 7-4 ) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن کیفیت ادارک شده توسط مشتری بر میزان خرید. 99

جدول( 8-4) : آزمون همبستگی ضریب اسپیرمن تداعی برند توسط مشتری برمیزان خرید 100

جدول ( 10-4 ) : ضریب همبستگی،میانگین ها،انحراف معیار. 101

جدول( 11 -4) : محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 102

جدول( 12-4 ) : محاسبه معادله رگرسیون بعد وفاداری به برند 103

جدول( 13 -4 ) :  محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 106

جدول( 14-4 ) : محاسبه معادله رگرسیون بعد کیفیت ادارک شده توسط مشتری.. 105

جدول( 15-4 ) : محاسبه معنی دار بودن رگرسیون به وسیله آزمون F. 108

جدول(16 -4 ) :محاسبه معادله رگرسیون بعد آگاهی از برند توسط مشتری.. 107

جدول (17-4) : محاسبه معنی دار بودن رگراسیون به وسیله آزمون F ......................................................... 108

جدول(18-4) : محاسبه معادله رگرسیون بعد تداعی برند توسط مشتری.. 109

جدول( 19-4) : آزمون تفاوت میانگین متغیرهای ارزش برند در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر بر میزان خرید 110

جدول( 20-4 ) : آزمون تفاوت میانگین وفاداری به برند در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر بر میزان خرید 111

جدول( 21-4 ) : آزمون تفاوت میانگین کیفیت ادارک شده توسط مشتری در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر بر میزان خرید 112

جدول( 22-4 ) : آزمون تفاوت میانگین آگاهی از برند توسط مشتری در محصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر بر میزان خرید 113

جدول( 23-4 ) : آزمون تفاوت میانگین تداعی برند توسط مشتری درمحصولات غذایی بهروز و محصولات غذایی سحر بر  میزان خرید 114

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر ارزش برند بر میزان خرید مشتریان محصولات غذایی بهروز و سحر همدان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد